Prima pagina

2014-02-21

APERITIVE FESTIVE (2)

Rețete culinare pe înțeles

Aperitive

sandviciuri-1
Aperitive festive - Sandviciuri - 1
Observând de câtă atenție s-au bucurat rețetele și fotografiile de aperitive festive, am scotocit în arhiva cu rețete culinare însoțite de fotografii și am redescoperit o adevărată comoară: aperitive-senvișuri de-a dreptul artistice. Sunt sigură că o să vă placă, deși se va vedea pe dată că nu sunt chiar ușor de făurit.

Dar care mamă sau bunică nu s-ar da peste cap doar-doar își va îndupleca odorul să mănânce ?... Care mamă sau bunică nu ar face orice pentru ca petrecerea aniversară a odorului (poate fi chiar soțul !) să fie un succes ?... Și care dintre noi n-ar vrea să taie răsuflarea de uimire oaspeților la vreo petrecere de sărbători ?...
Acestea fiind zise, să trecem la treabă !
 Ce ne trebuie ? Pâine, cașcaval, măsline negre și măsline verzi, morcov (eventual murat), ridichi, castravete proaspăt, șuncă presată sau mușchi sau parizer de pui, roșii, ouă, salată creață roșie, piper, frunze de pătrunjel și de mărar, sticksuri (pentru asamblare).
sandviciuri-2
Sandviciuri - 2
sandviciuri-3
Sandviciuri - 3
sandviciuri-4
Sandviciuri - 4
sandviciuri-5
Sandviciuri - 5

* * * 

O bucătărie bună și un vin bun fac Raiul pe Pământ !

Mulțumesc încă o dată Doinei pentru mesajele trimise prin e-mail. Aur, nu alta !  

Ai putea să mai încerci:

2 comentarii:

  1. Ai milă te rog! De abia îmi trecuse puţin foamea! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Regret, dar trebuie să-mi fac datoria față de blog. :)

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !