Prima pagina

2014-02-22

BRUSCHETE

Rețete culinare pe înțeles.

Aperitive - Gustări.

bruscheta

Pentru aceste sandviciuri cu ulei de măsline, usturoi, roşii, sunt necesare:  2 felii de pâine grosuțe   • 1 roșie  • 2 căței de usturoi  • puțina brânză • ulei (de măsline - cui îi place)   sare
  • Se prăjește pâinea în toaster sau în cuptorul de aragaz.
  • Se freacă imediat pe ambele părți cu câte un cățel de usturoi.
  • Se taie roșia felii, apoi cubulețe cât mai mici și se adaugă pe pâine. Se presară puțina sare, numai dacă brânza nu e sărată.
  • Se rade brânza deasupra ți se pune puțin ulei .
  • Pot fi consumate și cu ceai, la micul dejun, dar și cu bere sau cu vin, seara, la cină, sau când ne vin prietenii în vizită pe neașteptate. Cu bruschete ori cu pizzuline sau mini-pizza, facem o tratație pe cinste !

O bucătărie bună și un vin bun fac Raiul pe Pământ !

Ai putea să mai încerci:

4 comentarii:

  1. Mmm, mi-ai facut pofta !Cred ca le voi comite maine, ca aperitiv !

    Naica

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor la treabă și poftă bună, Năică ! Și bine ai venit aici !

    RăspundețiȘtergere
  3. Citindu-te, imi dau seama ca sunt multe preparate pe care nu le-am mai incercat din copilarie... Tatal meu ne facea uneori bruschete, desi habar nu aveam pe atunci ca se numesc asa. Eu adoram painea fripta si frecata cu usturoi, chiar daca nu avea nimic deasupra. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pâinea aia de care zici era un adevărat leac împotriva răcelii ! Cum mă smiorcăiam nițel, cum îmi dădea bunica pâine din asta cu ceaiuri calde. Mulțumesc de aducerea aminte ! ☺

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !