Prima pagina

2014-02-26

OMLETA REGELUI

Rețete culinare pe înțeles.

Rețete de aperitive - gustări.

omleta-regelui

• 6 ouă  • 2 felii de brânză  • 1 lingură (cu vârf) cu  făină de mei  • 1 lingură cu seminţe de mac pisate  • 1 lingură cu seminţe de susan  • 1 lingură capere  • sare şi piper  •ulei de măsline
  • Se dă brânza prin răzătoarea mare. Se bat bine ouăle, apoi se amestecă cu brânza.
  • Se adaugă seminţele de susan, caperele, macul şi făina de mei, apoi sarea şi piperul.
  • Se încinge bine uleiul în tigaie, fără să scoată fum.  Se toarnă amestecul. Se lasă să se prăjească bine pe o parte, apoi, cu grijă, cu o paletă lată, se întoarce omleta pe cealaltă parte şi se prăjeşte bine.
  • Se serveşte fierbinte.

O bucătărie bună și un vin bun fac Raiul pe Pământ !

Ai putea să mai încerci și alte rețete de aperitive-gustări:

6 comentarii:

  1. Mi se pare chiar simplu de facut si cu ingrediente, ce imi pare bine amestecate la un loc
    Like!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simplu și super-gustos ! Încearcă ! :D

      Ștergere
  2. omleta in fac in multe feluri si mai sunt multe altele de incercat, suna bine si combinatia asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oo, firește, sunt atât de multe ”modele” de omletă ! Chiar am să mai aduc și eu câteva aici.

      Ștergere
  3. cu seminte de susan si mac? deosebita reteta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Deosebit de gustoasă, dragă Coco ! ☺

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !