Prima pagina

2014-04-14

FILÉ DE CRAP ÎN CRUSTĂ DE SUSAN

Rețete culinare pe înțeles

Rețete cu pește

file-de-crap-in-crusta-de-susan
Filé de crap în crustă de susan
8 fileuri de crap ”castravete” (cu carne slabă), 3-4 linguri de pastă de tomate, 3-4 linguri de susan, sucul de la o lămâie, sare, piper, ulei.
  • Fileurile se așează pe șervet absorbant, ca să se scurgă bine. Se stropesc apoi cu suc de lămâie, se sărează și se piperează ușor și se lasă o jumătate de oră în așteptare. 
  • Se pun pasta de tomate și susanul în câte un castronel. Se pune uleiul la încins (fără să scoată fum). Fileurile se ung, pe rând, cu pastă de tomate, apoi se presară cu susan și se pun la prăjit. Se întorc în tigaie o singură dată, după ce s-au prăjit bine pe o parte.
  • Ca garnitură la filé de crap în crustă de susan se pot alătura cartofi natur sau legume mixte sotate, iar ca decor, felii de lămâie sau de măsline verzi. E bun și un pahar cu vin alb !

O bucătărie bună și un vin bun fac Raiul pe Pământ !

Ai putea să încerci și alte rețete cu pește:

2 comentarii:

  1. Am făcut duminică păstrăv cu crustă din cornflakes fărâmițat, a ieșit o minune! Fileul de aici este foarte atrăgător, mai ales că susanul îi dă un gust deosebit, cred că merge foarte bine cu crapul. N--am făcut niciodată cu roșii, dar voi încerca, e tentant. Mulțumesc și poftă bună! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc și eu pentru ideea crustei din cornflakes !

      Să vă fie de bine, că bănuiesc că l-ați și terminat, așa cum am făcut și noi cu crapul ! :D

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !