2014-05-21

NEVĂZUTĂ DE NIMENI - Miercurea fără cuvinte

bine-ascunsă
M-am ascuuuns ! Nu mă vede nimeni !

*

Click pe fotografie pentru mărire !

”Miercurea fără cuvinte” - serial de fotografii și filme săptămânal, inițiat de Carmen.

Ai putea să mai vezi:

20 de comentarii:

  1. Draga de ea...... e fericita!
    Zi frumoasa, pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E fericită că a pătruns pe tărâmul interzis ! ☺

      Zi frumoasă și ție, Minnie, te sărut !

      Ștergere
  2. Bună dimineața !
    Iată-ne la o nouă întâlnire în MFC prin bunăvoința doamnei Carmen.
    Îți doresc să ai parte de o zi frumoasă și liniștită în care să faci tot ce dorești.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este Cori, nu-i asa? :)) ce draguta e! Exact ca un copil nazbatios, face "rele" si cu privirea inocenta, spera ca nu va fi pedepsita :)) E clar ca a fost certata doar asa, "de ochii lumii" :)
    O saptamana minunata iti doresc, Zina draga!
    Happy WW!☆★☆

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ea este. Ai dreptate și în ceea ce privește ochii, și în ceea ce privește cearta. :)

      Numai bine, dragă Carmen ! ♥

      Ștergere
  4. Bună Zina!
    Este tare drăgălașe,m-am ascuns după pernă!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, era tare mulțumită că s-a ascuns. :)

      Zi minunată și ție, Elena ! ♥

      Ștergere
  5. ce frumos e ascunsa acolo :)
    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, nimeni nu o vede. :)

      Zi frumoasă și ție, Maria ! ♥

      Ștergere
  6. ce haioasa e ea cu s-a ascuns acolo privind lumea cu un ochi :))
    tare-i frumusica :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumușică și foarte doritoare să locuiască în casă, cu noi ! Asta e, dacă a crescut prin casă... Când am luat-o, acum doi ani, era tare mică la vremea caniculei și a stat mai mult prin casă, la răcoare. Bineînțeles că avea acces oriunde și am mai luat-o și în pat. N-a uitat !

      Ștergere
  7. E tare draguta! Se simte un pic vinovata ca a indraznit unde nu are voie :-)
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, aș ! Nu se simte vinovată, se știe cu musca pe căciulă, dar se face că totul e în regulă !

      Numai bine, Vulpiță !

      Ștergere
  8. Dar trage cu coada ochiului.....jucăușa! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Seamana cu fiu-meu la faza asta!

    RăspundețiȘtergere
  10. S-a ascuns bine, pentru ca greu am reusit s-o observ!
    Sunt "mortali" cand ajung in "locuri interzise"! :)) Ne privesc "pe sub sprancene" cu ochii lor frumosi si nici sa-i "certam" nu ne mai vine. :)
    Zile fericite sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce să o cert, că eu mă înmoi doar ce o privesc !

      Zile fericite și vouă, Diana ! ♥

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !