Prima pagina

2015-02-16

PĂSTRĂV ÎN SOS DE VIN

Rețete culinare pe înțeles

Rețete cu pește

pastrav-in-vin
Păstrăv în vin
4 păstrăvi, 1 morcov mare, 5-6 căței de usturoi, 1/2 pachet unt, 1 pahar cu vin, 4-5 ciuperci, 1 felie de pâine, sare, piper, cimbru, lapte - pe fundul unei farfurii adânci
  • Morcovul se taie felii și se pune la fiert împreună cu păstrăvii, în apa în care s-a adăugat vinul și un praf de sare.
  • Ciupercile se taie felii și se rumenesc în unt. 
  • Felia de pâine se pune la înmuiat în lapte.
  • După ce se scot ciupercile, se pun în unt usturoiul zdrobit ca pentru mujdei, cimbrul și miezul feliei de pâine. Se adaugă și o cană din zeama în care a fiert păstrăvul, apoi se dă totul prin sită. Se pune sare și piper după gust.
  • Fiecare păstrăv se pune pe farfurie, alături de morcovi și ciuperci și se toarnă peste el sosul fierbinte. Se ornează cu frunze de pătrunjel verde.

O bucătărie bună și un vin bun fac Raiul pe Pământ !

Ai putea să mai încerci:

Scrumbii de Dunăre la cuptor

6 comentarii:

  1. tu mereu reusesti sa ma faci sa poftesc la retetele tale cu peste cu toate ca mie pestele nu-mi place :))
    esti o ispititoare, Zina!! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! La cat de bine arata, nu are cum sa fie decat foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și chiar este foarte bun !
      Îmi place noul tău avatar, vulpița e super-simpatică !

      Ștergere
  3. Desi sunt mare amatoare de peste, pastrav am mancat doar de trei ori in viata mea si facut doar la gratar :D Desi am vazut la Lidl pastrav prospat, mi s-a parut prea scump ca sa cumpar. Poate intr-o zi... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merită să încerci măcar o dată, Cristina, are o carne deosebit de savuroasă.

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !