Prima pagina

2015-03-30

PIEPT DE PUI CU LEGUME

Rețete culinare pe înțeles

Rețete cu pui

piept-de-pui-cu-legume
Piept de pui cu legume
Pentru 3 persoane: 3 piepți de pui, 2 ardei capia, 1 broccoli, 2 morcovi, 3 căței de usturoi, 1 ardei iute, ulei de măsline, sare, piper
  • Se pun pe foc două vase cu apă. Când apa clocotește, într-una se pun piepții și în cealaltă ardeii, broccoli și morcovii. După ce apa începe să clocotească din nou, se lasă 10 minute, apoi se iau de pe foc.
  • Se scot carnea și legumele. Pieptul se taie în bucăți cu latura de aproximativ 2 cm, iar legumele se taie mărunt.
  • Se curăță și se zdrobește usturoiul, se taie feliuțe ardeiul iute.
  • În vasul în care vor rămâne până la sfârșit, se încinge ulei de măsline, 2-3 linguri, și se pun toate componentele, sare și piper. Se amestecă vreo 5 minute, apoi se călesc la foc mic (adică se adaugă puțină apă rece, se lasă să fiarbă până scade, se adaugă iar puțină apă rece ș.a.m.d.) timp de 30-40 de minute.
  • Se servește cu garnitură de orez (cel mai simplu: fiert în apă cu sare, luat de pe foc, scurs, amestecat cu unt și pătrunjel tocat, acoperit și lăsat 15 minute).

O bucătărie bună și un vin bun fac Raiul pe Pământ !

Ai putea să mai încerci și:

10 comentarii:

  1. De data aceasta nu doar banuiesc, ci stiu cat de buna-i papa asta! :)
    Deci asa se calesc zarzavaturi si alte cele. :) Mai aud, din cand in cand, pe mama si pe alti, ca mai au - sau trebuie - sa caleasca zarzavatul sau ce-or cali acolo si imi zic in gand (nu-mi zic, doar imi imaginez acum ca-mi zic): caliti dragilor, caliti.:)
    Sa ai o super saptamana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi ! Ia să călești și tu ! Cele mai gustoase mâncăruri ies când legumele sunt călite, dau drumul la mirosul îmbietor și la gustul bun din ele.

      Săptămână bună și ție, Diana !

      Ștergere
  2. un preparat usor, gustos si potrivit pentru anotimpul in care ne aflam...
    eu am inceput sa evit puiul, il pregatesc doar daca mai cumpar din cand in cand de la fermele care ii cresc...normal dar tot mi-e greu sa cred ca este asa...
    prefer carnea de vita sau de vitel...dar retetele tale sunt delicioase oricum :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Glumești ?! Sunt crescuți tot atât de ”normal” cum sunt crescute și vitele, n-avem nici o scăpare ! ☺

      Ștergere
  3. Niciodată nu am făcut orez așa! Super idee!;))
    Mc frumos de idee,Zina!
    Saptamana faina! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu plăcere, Geanina !

      Săptămână bună și ție !

      Ștergere
  4. Foarte bun ! Eu il numesc ghiveci, caci mai adaug ,pe aici si pe colo vreo leguma !Saptamana insorita va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Săptămână frumoasă și vouă ! Chiar în clipa asta a ieșit soarele !

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți face cu ochiul acest fel de mâncare. E tare bun, să-i dai rețeta doamnei tale.☺

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !