Prima pagina

2015-04-22

Culori de primavara

Miercurea fără cuvinte

culori-de-primavara
Culori de primăvară
 *
Click pe fotografie pentru mărire !
”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal inițiat de Carmen.
Ați putea să mai vedeți:

27 de comentarii:

  1. frumoasa primavara din casa ta! Lalelele au nuante deosebite, insa ceea ce mi-a atras cel mai tare atentia este minunata vaza! :)
    Noapte buna, Zina draga! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu atât mai minunată este vaza, cu cât e un dar de la fiul meu. Mi-a adus-o dintr-o excursie la Horezu.

      Zi frumoasă, dragă Carmen !

      Ștergere
  2. Sunt minunate dar nici vazele nu-s mai prejos!
    Salutari si happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vazele sunt... numai una. Numai florile s-au schimbat, am avut lalele în culori atât de frumoase încât mi-a plăcut foarte mult să le fotografiez.

      Numai bine, dragă Vulpiță !

      Ștergere
  3. Lalelele vor imbatrani si vor muri, dar vasul va mai trai mult dupa ce ele nu vor mai fi. :)
    Bucuria ochilor, bucuria sufletului!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place mult că toate ați remarcat vasul ! Sper să trăiască cât mai mult e un dar de la fiul meu. ☺

      Zi senină, Diana !

      Ștergere
  4. exact ca si lui Carmen, si mie mi-a atras atentia vaza...e atat de frumos fireasca si categoric pune florile in valoare...
    frumoasa primavara casei tale :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt încântată că vă place vaza mea ! ☺

      Ștergere
  5. Si eu tot vasul l-am remarcat, cu toate ca lalelele sunt superbe. Dand click pe poza, nu s-a marit, asa ca nu pot admira mai bine! O zi frumoasa pentru o mama mandra de fiul ei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Silvia, aș da mult să aflu de ce unele poze se pot mări și altele nu ! ☺

      Zi frumoasă și ție !

      Ștergere
  6. Admiram florile din vas si de pe vas.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e o plăcere să le privești, Mihaela !

      Ștergere
  7. Ador lalelele si vaza e superba !
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și rusticul își are farmecul său. Am simțit că lalele stau cel mai bine într-un astfel de vas.
      Seară bună, Iulisa !

      Ștergere
  8. primavara s-a instalat la tine acasa....frumos! la mine nu vrea sa intre si in casa.....numai afara sta!:))
    seara faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi de ce nu ți-o aduci singură ?! Ia un pic de primăvară de afară și bag-o în casă ! :))

      Seară plăcută, Geanina !

      Ștergere
  9. Buchete de bucurii colorate, aranjate intr-un vas foarte potrivit !
    Ti-a inflorit ''casa'', draga Zina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr, a înflorit și pe dinafară și pe dinăuntru ! ☺

      Ștergere
  10. Lalelele se numara printre florile mele preferate... ma bucur sa vad ca si altii le apreciaza la fel de mult. Merita!
    Are gusturi bune fiul dumneavoastra, vaza e grozava!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merită cu prisosință, sunt frumoase și în vase și în rodurile din grădină și parcuri.
      Mulțumesc, așa e, are gusturi bune ! ☺

      Ștergere
  11. In unanimitate, apreciem vasul si felicitam baiatul pentru ideea unui astfel de cadou!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, am să-i transmit și lui ! ☺

      Ștergere
  12. Ce lalele frumoase! Iar vaza de la Horezu, primită în dar de la fiu - este un cadou minunat, de suflet. Mereu vor poposi flori frumoase în acel vas frumos.
    Iar lalelele de acum - superbe flori ale primăverii.
    Numai bine să vă fie, doamna Zina, alături de cei dragi! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur, Alex ! De fapt, nici nu există flori urâte ! ☺

      Numai bine !

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !