Prima pagina

2015-04-08

Figaro și Suzana lui !

Miercurea fără cuvinte

figaro-si-suzana-lui
Figaro si Suzana lui (de la dreapta la stânga de data asta ! ☺)
După cum se vede, poza asta mergea și la ”Reflexii” !
*
Click pe fotografie pentru mărire !
”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal inițiat de Carmen.
Din acest serial, ai mai putea vedea:

30 de comentarii:

  1. Figaro e mustaciosul roscat cu siguranta, absolut adorabil, e greu sa rezisti unui asa barbat! :)
    nici Suzana nu e de lepadat cu ochii verzi si blanita atat de...originala :))
    parca vad si o reflexie "in oglinda" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Figaro e irezistibil, mai ales că e tare bland și drăgăstos. Suzana e foc de nostimă și se pare că o să facă niște mici Figărei și Suzănele !
      Așa e, e și o reflexie, nu mi-am dat seama că va ieși și subsemnata în poză !

      Ștergere
  2. ce frumosi sunteti, toti 3! :)
    Si eu am avut cândva un motan pe nume Figaro :)
    O saptamâna frumoasa, cu pace si tihna sufleteasca, Zina draga!
    happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai văzut și tu, deci ! :))

      Săptămână frumoasă și vouă, dragă Carmen !

      Ștergere
  3. Ce frumos stau ei in poza. Simpatice foc, miorlaitoarele! Ca Figaro am avut si noi niste pisici, la fel de "colorate"
    Numai bine va doresc, doamna Zina si o saptamana binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Colorata e Suzana, Figaro e roșcovan !

      Săptămână frumoasă, Alex !

      Ștergere
  4. Da' ce culori are Suzana lui! Paste fericit cu lumina, draga doamna Zinaida!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca o femeie care ține la înfățișarea ei, nu ?! :))

      Sărbători luminate, dragă Mihaela !

      Ștergere
  5. Doua frumuseti fotogenice!
    Da, clar merge si la "reflexii"! :-)
    Happy WW, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci suntem trei ! :)))))))))

      Numai bine, Vulpiță !

      Ștergere
  6. Faină fotografie. Pisicile adoră să pozeze, după câte vâd eu ... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt sigură ce adoră ele, dar mie tare mult îmi place să le fotografiez ! ☺

      Ștergere
  7. Două pufoșenii drăguțe!
    O zi minunată îți doresc,Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Drăguțe și cuminți.

      Zi minunată și ție, Elena !

      Ștergere
  8. ...si o fotografa reflectata in geam! Frumos surprinsi !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cea mai surprinsă am fost eu, când am văzut reflexia din geam ! :)))

      Seară plăcută !

      Ștergere
  9. Drăguțe pisici :)
    Pe Suzana parcă o ia somnul, o fi de la vremea înnorată?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adormitul e Figaro, așa închide el ochii când e băgat în seamă, e sfios ! ☺

      Ștergere
  10. O zi bună îţi doresc !
    Te invit să faci un scurt "spaţir" prin frumosul târg Alba Iulia.
    Să ai în continuare o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi veni, cu siguranță.

      Seară plăcută !

      Ștergere
  11. Frumoase pufoșenii ! O pereche reușită, aș zice...; )
    Sâ stii ca te - am zărit! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ar forma o pereche reușită dacă armonia cuplului nu ar fi tulburată din când în când de curtezanii din vecini ! ☺

      Și eu m-am zărit, când am pus poza pe blog !

      Ștergere
  12. Ce i-as smotocii putin pe amandoi, imi plac mult pisicile.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi plac și îmi mai ostoiesc dorul mângâindu-le chiar pe astea. Cele două cățele ale noastre nu îmi permit să iau și pisică, ar înghiți-o ca pe o sărmăluță !
      Numai bine, Ella !

      Ștergere
  13. Sunt minunati amandoi,iar Suzanica e cu ochii in patru, sa nu il fure cineva pe Figaro !
    Cel mai grozav e fotograful,Zina, care a reusit sa-i surprinda atat de frumos,dar sa-si faca si autoportretul !
    Saptamana blajina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că Figaro ar trebui să facă chestia asta cu ochii, la concurența care îi vine din vecini !
      Autoportretul n-a fost o reușită, ci o întâmplare, dar a ieșit bine.

      Numai bine, Natalia ! ☺

      Ștergere
  14. Foarte fain :D .Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place, Zolty.

      Multă sănătate și ție !

      Ștergere
  15. Ca doua bibelouri stau ei acolo! :)) SĂRBĂTORI LUMINATE!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Da chiar !

      Sărbători luminate și ție, Cristi !

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !