Prima pagina

2015-06-24

Tânăra generație...

Miercurea fără cuvinte

generatia-tanara
Generația tânără din vecini
mama-dumnealor
Mama dumnealor
aflati-in-vizita
Aflați în vizită
 *
Click pe fotografie pentru mărire !

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal inițiat de Carmen.
Ai putea să mai vezi:

32 de comentarii:

  1. ce pufosenii dragalase! dupa fotografiile din timpul vizitei, se pare ca tanara generatie a primit o educatie buna :))
    Inclin sa zic ca pisoiasul negru cu pete albe este cel mai frumusel, însa si tigratul roscat este tare simpatic!
    Sa ai o zi de miercuri cât mai placuta! happy ww!
    PS: de data aceasta te-am înscris eu ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, aș ! Ce educație ?! Era teren necunoscut ! :)))))))
      Toți sunt frumușei, iar mama lor e de-a dreptul interesantă cu acele pete de culoare.

      Happy WW, Carmen și mulțumesc frumos pentru înscriere !

      Ștergere
  2. Tiii, ce de mâţe drăgălaşe. Ce sfioase vin micuţele în vizită. Foarte frumoase "vecine" aveţi, doamna Zina. Vă doresc numai bine şi zile frumoase! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat ai zis ”ce de-a mâțe” ! :))) Șase pui a făcut mămica lor.

      Numai bine, Alex !

      Ștergere
  3. Zglobii, ca toti tinerii! :) Sunt minunati! Desi joaca lor nebuna, uneori, mai produce pagube, eu ii prefer zbanghii!
    Ce mamica serioasa! Se pare ca i-a educat bine pe micuti: in vizita sunt cumintei. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pisicuțele liniștite și copiii cuminți sunt niște rarități, după cum se știe !
      Cum îi spuneam și lui Carmen, ce cuminței, era doar un teritoriu necunoscut. :))

      Happy WW, Diana !

      Ștergere
  4. PISICI!!! :))) Le ador pe aceste mici pufoşenii jucăuşe care ne fac viaţa mai frumoasă! Aşa mult mi-aş dori una!

    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce sa zic... Ai grijă de ce îți dorești, că s-ar putea să primești... O pisică (și orice animal) înseamnă noi responsabilități și timp disponibil. Nu e destul s-o mângîi și să te joci cu ea, trebuie s-o hrănești, să cureți după ea, s-o perii, s-o duci la veterinar etc. Ești pregătită pentru asta ?

      Happy WW !

      Ștergere
  5. eu am o slabiciune pentru matele negre...asa ca asta e alegerea mea! :))
    cum sa nu te topesti cand vezi micile mogaldete cu blanita jucause?! cum?! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Întreabă-le pe fetele mele ce se topesc ! Kory a mâncat tot gardul ”de dragul lor” ! :))))))))))))

      Ștergere
  6. Ce jucăușă e tânăra generație! Iar mama pare a avea pe blănița ei toate culorile puilor.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mama are culorile lor, dar niciunul dintre ei nu seamănă măcar puțin cu ea...
      Happy WW, Narcisa !

      Ștergere
  7. Mereu animalutele noastre dragi ne vor bucura ziua si viata!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Adevărat ! Chiar și când fac nebunii... ☺

    Happy WW, Suzana !

    RăspundețiȘtergere
  9. plina de voie buna si de energie, "generatia tanara". Si vad ca deja sunt scosi in lume, unde se pare ca le place mult si le merge foarte bine!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fără griji, ca mai toți tinerii, nu ?! ☺

      Seară bună, Mihaela !

      Ștergere
  10. M-ai topit toata.Iubesc pisicile, mi-as dori si eu una dar stau la bloc si nu mi-ar placea sa le chinui intr-un apartament.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că gândești în interesul lor, Ella. Sunt persoane care se gândesc doar la plăcerea lor, de a vedea bietele animale o jumătate de oră seara, iar în restul timpului le lasă singure și nemâncate. Chiar dacă lași dimineața o mână de boabe unei pisici sau unui câine, animalul le mănâncă imediat pe toate și până seara, la opt, nouă, rabdă...

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Eu ? Niciuna. Noi avem doi câini maidanezi imperiali, cărora le-ar ajunge o pisică numai pe-o măsea ! :))

      Ștergere
  12. Doamne , cât sunt de frumoase! Micuțele aflate în vizită au mai și plecat sau au rămas ....!?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au plecat, au plecat ! Fetele noastre nu suportă concurență. :))

      Ștergere
  13. O nebunie de pisicarie !!!Unul mai haios ca celalalt,si ce de cumintenie, cu mici exceptii,dar cu ochii in patru ! Mama eroina e tare mandra, dar tata a redevenit holtei ?
    Imi imaginez ce dezlantuita a fost Koritza,dar cred ca Bella i-a tinut isonul !
    Toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fetele nici n-au știut că avem pisici în vizită ! Cred că ar fi dărâmat casa !

      Numai bine, dragă Natalia !

      Ștergere
  14. De când nu mai există maidanezi, mâțele au descoperit Raiul pe pământ...

    RăspundețiȘtergere
  15. Ca orice copil sfios, asa cum ai spus: pe teren necunoscut, apoi dupa ce vede ca esti prietenos ti se urca-n cap. Si la propriu. :))
    Aveam o pisicuta neagra care nu suporta sa o las singura si se catara pe mine si statea ascunsa cu capul in parul meu. Pe vremea aia il aveam lung. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺ Și eu am avut la bunica mea un pisic care dormea numai în părul meu când eram acolo. Se făcea colăcel și stătea nemișcat toată noaptea, de parcă nu ar fi vrut să mă deranjeze.

      Ștergere
  16. Ce dragalase sunt !
    O zi sublima iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Drăgălașe și jucăușe, ca toate pufoșeniile mici !

      Zi minunată și ție, Iulisa !

      Ștergere
  17. pai sa vina in vizita la Bijou :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred că ți-ar conveni, dragă Coco ! :))))))))))))

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !