Prima pagina

2015-07-22

Vegetație în Grecia (2)

Miercurea fără cuvinte

Grecia, mai-iunie 2015
vegetatie-in-grecia-2-atena-1
Atena (1)
Atena (2)

Va urma
P.S. Videoclipul cu invadatorii-pisici a dispărut în neagra veșnicie, datorită unei erori tehnice. Le cer scuze celor care așteptau să le vadă, dar... le mai prind eu ! ☺

*

Dă clic pe fotografii pentru mărire !

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal inițiat de Carmen.

30 de comentarii:

  1. Ce frumos e arborele inflorit. Ce este de fapt?
    Mai astept continuari.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt doi leandri, Suzana, unul roz și unul roșu.
      Mai sunt două episoade cu plante înflorite.

      Happy WW !

      Ștergere
  2. o bogatie, o veselie de flori! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum să le mai ardă de muncă grecilor?! :))))))))

      Ștergere
  3. Leandrii îmi fac cu ochiul, sunt de-a dreptul fermecători. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Să-i vezi acolo, cât de mulți, cât mari, cât de multe culori! ☺

    Happy WW, Flaviana!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt superbi pomii înfloriți,mai ales cei din poza de jos stângă!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deși n-ai crede, sunt leandri! ☺ Ce deosebire față de cei care cresc pe la noi...

      Zi minunată și ție, Elena !

      Ștergere
  6. Sunt superbi leandri!
    Am si eu in glastre mari ,dar nu se compara cu cei din poze!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe la noi nu au condițiile de climă care le plac lor, orice le-ai face.

      Zi frumoasă și ție, Iulisa !

      Ștergere
  7. Cred că e o plăcere să te plimbi pe străzile Greciei. Sper că într-o zi voi ajunge și eu pe acolo. Până atunci, mulțumesc pentru imagini! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde unde te plimbi. Există și străzi urâte, și străzi frumoase, ca peste tot...

      Happy WW, Narcisa!

      Ștergere
  8. Sunt foarte frumoase pozele, flora Greciei este superba!
    De-abia astept sa revad Grecia peste 1 sapt si jumatate, dupa 3 ani! ☺
    Calde salutari, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oo, călătorie plăcută! Să aveți o vacanță de vis! ☺

      Numai bine, Vulpiță!

      Ștergere
  9. vreau si eu sa ajung acoloooo :((
    ce frumos!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu toate ca e mai saraca vegetatia fata de ce avem noi in tara, admir cum isi infrumuseteaza casele.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, Mihaela. Chiar și cele mai vechi și mai sărăcăcioase case arată foarte îngrijit.
      Happy WW!

      Ștergere
  11. Minunata simfonie de culori ''focoase'',dar si albe,inconjurate de diferite verzuri,care mai de care mai imbietoare,la umbra !
    Leandrii cresc in voie in Grecia,dar si in Italia,climatul mediteranian le prieste,desi in carti scrie ca frunzele si florile lor sunt toxice ! Dar nu au ajuns grecii pana acolo,incat sa rumege,de saracie tocmai pe acestea...!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh! Parcă tutunul și băutura nu sunt toxice... Barem leandrii oferă ceva frumusețe. Și, în plus, stau afară, nu cu noi la masă. ☺

      Ștergere
  12. In aceste zile e buna o vegetatie deasa chiar si numai in poze! :) Frumosi leandri! Avem si noi unul, dar nu vrea sa ne arate ce flori poate avea.:)
    Noapte linistita, Zina! Happy WW!

    Defectiuni tehnice... Ce mi-a facut FB in ultimele doua saptamani! Apasam "like" si aparea "iti place" si imediat se schimba in "nu-ti mai place"! O fata s-a suparat pe mine, i-am explicat, nu stiu daca a inteles de ce se intampla asa si de ce nu puteam apasa "like" - uneori functiona (alte suparari) :) Nu puteam posta comentarii: scriam si.... dunga! Numai cei de la FB or sti unde au ajuns... Si multe altele... :( Acum pare ca si-a revenit "like". :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa e! Și noi simțim că suntem iar pe meleagurile acelea zeiești când privim fotografiile.
      De data asta, defecțiunea tehncă mi-a aparținut. Montajul video era depozitat în Picasa. Am făcut puțină ordine la fotografii și filme, am șters unele ca să mai fac loc, și din greșeală am șters și acest film. Dacă îl ștergi din Picasa, dispare de oriunde l-ai fi pus... Las' că e plină de mâțe curtea vecinului (și ale altor vecini), mai trag eu niște poze! ☺

      Ștergere
  13. acum trei ani am petrecut un concediu de trei ziel pe Creta si la plecare am rupt crengute de oleandrii, din toate culorile - alb, roz, rosu, portocaliu - toti cu flori triple. Ajunsi acasa, am pus crengutele în apa si doar una din ele a prins radacina. Am plantat-o si anul acesta vârfurile crengutelor (care au ajuns la jumatate de metru) ai capatat bobocei - abia asteptam sa se deschida sa vedem care din oleandri s-a prins ☺☺☺
    Frumoase pozele tale - imi plac si Bougainvillea dar si Wisteria.
    o saptamâna buna in continuare!
    happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aa, când se vor deschide florile de leandru să le faci fotografii, Carmen, să le vedem și noi!
      Pozele astea sunt frumoase, dar vin altele și mai frumoase!

      Săptămână bună în continuare și ție!
      Cum mai stați cu canicula? Noi stăm bine, mai e un pic și ne lichefiem!

      Ștergere
  14. Ce frumos ca te-ai ocupat de vegetatie in special, e atat de bogata si spectaculoasa in Grecia! Astept si episoadele viitoare! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fotografiat tot ce mi-a atras atenția, dar am grupat fotografiile pe anumite subiecte. Vin și episoadele viitoare, chiar dacă mai intercalez și altceva printre ele.

      Ștergere
  15. Grecia rămâne un veritabil spectacol....:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur! Nu e mereu vesel pentru ei, dar pentru turiști este!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !