Prima pagina

2016-01-06

Poveste de Crăciun...

Miercurea fără cuvinte.


Pătruns în odaia mult-dorită, mâțul numit de mine Caligula, datorită lăboanțelor sale, a simțit o atracție irezistibilă către bradul de Crăciun. Nu s-a temut să se urce pe măsuța de lângă el... Știa că nu-i rezist! ☺


După atâta efort, un pic de odihnă nu strică!

caligula-extenuat-pe-covor

caligula-pe-canapea

Trimis afară, la aer curat, nu se sfiește să își arate dorința de a reveni...

caligula-vrea-inapoi-in-casa

...după cum nici noul-venit în club, Tommy (tărcatul cu pieptul alb), nu se teme să intre în rând cu familia lui Caligula!

tarcatul-cu-pieptul-alb-un-nou-venit

tommy-tot-mai-aproape-de-usa

*

Click pe fotografii pentru mărire !

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal inițiat  și dus timp de șase ani de Carmen și continuat, începând cu ianuarie 2016, de Călin Hera.

36 de comentarii:

  1. Frumos e motanila. Totusi nu s-a urcat in pom, chiar asa, cuprins de o mare atractie...!
    La multi Ani, draga Zina si Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, să nu crezi că de prea educat ce este! :)) Am stat de pază și l-am potolit la prima tentativă!

      La mulți ani, Suzana! ☺

      Ștergere
  2. Ce de pisoi dragalasi ♥♥♥
    Junioara mea de multa vreme ne toaca la cap sa-i luam un animalut. Pentru ca nu i s-a indeplinit dorinta, a trecut la fapte si mi-a adus intr-o zi acasa o pisica gasita in parc. Am avut si noi pisica pentru o jumatate de ora :D
    Un 2016 asa cum ti-l doresti Zina! La multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un animăluț e o bucurie pentru toată familia, nu numai pentru juniori. Eu sunt moartă după pisici, dar și soțul și băiatul meu se amuză cu ele. Nu poți să le reziști, așa cum spuneam. ☺

      La mulți ani, Cristina!

      Ștergere
  3. Oh Doamne, ca tare dragi mi-s !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce fotografii faine! Aveți multe prezențe pisicești pe lângă casă, doamna Zina! :D Caligula a fost un drăguț, căci n-a stricat bradul. Pisica surorii mele atâta s-a „bucurat” de brad, până l-a răsturnat și l-a ciufulit de tot.
    Să aveți o zi minunată, iar Noul An să fie numai cu bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu cât de drăguț ar fi fost până la urmă, mai ales că au venit și mama lui și surioara lui, care e cea mai năzdrăvană Am stat noi de pază!

      Numai bine, Alex!

      Ștergere
  5. Bine că nu s-a urcat și în brad, să facă vreo boroboață. :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un bine dirijat de noi, că el... ce s-ar mai fi urcat! ☺

      Happy WW!

      Ștergere
  6. Miercurea asta a-i facut o exceptie, asa ii cunoastem si noi. :)
    Bradul nu l-a daramat?
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se putea chiar fără cuvinte, nu?! ☺
      Nu l-a dărâmat, nu!
      Happy WW, Mihaela!

      Ștergere
  7. Par a fi vesele pisicile, se pare că le merge bine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal, că sunt pisici de boieri, nu sunt vagaboande! Unde mai pui că mănâncă de la două case, poate chiar mai multe. ☺

      Ștergere
  8. An nou imbelsugat sa ai si o miercure minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Maria! Să ai și tu un an bun, cu sănătate și noroc, alături de cei dragi!

      Ștergere
  9. O foarte simpatica poveste de Craciun ne-ai ilustrat astazi, fotografia a treia, cea foarte aproape de glob este superba! Deci se va imbogati familia lui Caligula! Sa le fie de bine! Happy WW si un An Bun cu sanatate, draga Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că se va îmbogăți strașnic, că soră-sa deja are curtezani! Noroc că pe mamă au castrat-o stăpânii după ce i-a făcut pe Caligula și frații lui.

      Un an bun și ție, Mihaela, cu sănătate și belșug, alături de cei dragi!

      Ștergere
  10. Prim intalnire a lui Dodo cu bradul.... :)). Hmmm nu imi mintesc foarte bine de prima, dar a doua, cand deja crescuse si a aparut bradul in sufragerie a fost fooooarte draguta. Il tot mirosea, inspecta, l-ar fi pupat putin (e pupacios dodo al meu) dar s-a lovit de tepi.
    Cel mai mult l-a indragit pe brad cand s-a prins cum sta treba cu ce se afla sub el de Craciun - adica acele pachetele si punngute.
    Acum vreo 3 ani a fost, ca sa zic asa, punctul culminant, cu Dodo al nostru cautand din ochi darul sau... si apoi, cand i-am aratat pachetelul, bucurandu-se exact ca un copilas. Tare rau imi pare ca nu l-am filmat :).

    Happy WW!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și ”musafirii” mei l-au inspectat, dar nu s-au arătat interesați de bomboanele de ciocolată, ci de globuri. Caligula a și făcut câteva pase cu unul, fără să-l spargă. ☺

      Seară plăcută, Rux!

      Ștergere
  11. Toate pozele sunt faine! Prima imi place cel mai mult. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu asemenea protagoniști, nu puteau să fie decât frumoase!

      Ștergere
  12. Dragii de ei !
    Curiozitatea este ceva greu de înțeles la pisici și de nestăpânit !
    La mulți ani cu sănătate și bucurii în noul an !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că mai toate animalele sunt curioase, nu numai pisicile.
      La mulți ani, sănătate și noroc!

      Ștergere
  13. Miao, ce-mi place! Şi la tine e tot cu pom de Crăciun şi cu pisici! Superb!

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani,inca odata !Postarea ce ne-ai prezentat-o,s-ar incadra perfect in
    renumitele ''Povesti de Craciun''din literatura universala !
    Pozele sunt mirabolante,mai ales cele cu Caligula,un motanel superb,dar nu cred
    ca e crud ?! Cele cu pisicaraia sunt si ele superbe;in concluzie ai avut si colindatori,patrupezi e drept...
    Iti doresc ,draga Zina,tie si familiei,''zile senine si fericire'' !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, uite că nu m-am gândit să-i consider colindători, dar e o idee! ☺

      Zile senine și fericire și vouă, dragă Natalia!

      Ștergere
  15. Anul viitor sugerez un brăduț de Crăciun împodobit cu pisici. La cât de drăgălașe sunt, succesul e garantat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai să nu fie prea multe, până la anul!

      Ștergere
  16. La noi Labus face pisicutele vecinei sa umble doar pe acoperis,iar cand se intalnesc in gradina asteapta tacticos s-o ia pisica la fuga,apoi goneste dupa ea.
    :)tare linistite sunt pisicile tale fara un Labus.Si rasfatate.Si frumoase.Si curioase.:))
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da'de unde!:)) Noi avem doi ”Lăbuși”, numai că pisicile vin atunci când câinii sunt închiși în curtea lor. Și nu sunt ale mele, sunt ale vecinilor, dar știu ele că le iubesc. ☺

      La mulți ani, Angi!

      Ștergere
  17. Aaaaa, pai ti-o trimit pe Mariuca sa vezi ce reciclare ii tine lui Caligula! Se poate sa nu urce el in pom ????

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !