2016-03-23

Ghicitoare (1)

Miercurea fără cuvinte.


Vă mai amintiți de ghicitorile de pe vechiul blog Zinnaida? M-am gândit să încep o serie nouă!
Ce este marele obiect de metal din mijlocul imaginii și unde se află? 

Răspunsul: vineri dimineață!
N-a fost dimineață, a fost seara, scuze! 
Răspunsul a fost dat de -X-, în comentariul său la acest articol: sculptura în metal Il Peix - Peștele.

*

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal găzduit  de Călin Hera.

Ai putea să mai vezi:

25 de comentarii:

  1. Eu nu iti stiu vechiul blog! Care este acesta? Si nici nu stiu raspunsul, dar arata de efect aceasta suprafata cu muuuulte gaurele!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am suspendat vechiul blog și nu mai poate fi văzut, dar am mutat unele articole aici.
      Vineri afli ce este suprafața asta!

      Happy WW, Suzana!

      Ștergere
  2. Interesantă poza,nu îmi amintesc ghicitoarea și nici poza(este din Italia)!
    O zi minunată îți doresc,Zina!
    Îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este vorba de sculptura "Peștele" realizata de Frank Gehry pentru Jocurile Olimpice de la Barcelona.

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi plac ghicitorile :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Zina!
    Am încercat din nou și nu îmi apare numele,las pe data viitoare și dacă nici atunci nu pot,mă las păgubașă.Eu nu am activat pe blog ”Google+”,vreau să fie cât mai simpul!
    O ziexcelentă îți doresc!
    Mulțumesc frumos de vizită și gândurile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am înțeles. De ce nu îi scrii lui Călin Hera într-un comentariu despre această problemă? Am observat că este foarte amabil și săritor.

      Zi minunată, Elena!

      Ștergere
  6. Acum imi dau si eu seama ca e o (buna) parte dintr-un peste.
    E o idee interesanta cu ghicitorile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce idee faina !! :D
    Abia astept urmatoarea ghicitoare!
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  8. asteptam!
    acela este un peste?

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna idee! Inainte nu-mi placeau ghicitorile decat daca stiam raspunsul. Acum imi plac oricum. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe măsură ce avansăm în vârstă, devenim mai intelepti! :))

      Ștergere
  10. M-am trezit cam târziu să citesc acest articol. Data viitoare o să fiu pe fază, căci și mie îmi plac ghicitorile.
    Numai bine! :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Este in Barcelona, pe faleză, la plaja Barceloneta, la ultima stație de metrou. Acolo făcea poliția razii, dimineața, după ce se închideau discotecile, pentru că erau foarte mulți în stare de ebrietate care săreau peste barierele de la metrou.

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !