Prima pagina

2016-05-18

SUPĂ DE USTUROI

Rețete culinare pe înțeles.

Rețete de supe.

Rețete pentru cardiaci și hipertensivi.

supa-de-usturoi-1


500-600 g roșii(sau 2 cutii mici de roșii în bulion), 2 căpățâni de usturoi, 2 cepe, 2 rădăcini de pătrunjel, 2 linguri ulei, piper, 3 frunze prospete de busuioc
  • Se curăță roșiile de pieliță și se taie în două. Se curăță usturoiul, ceapa și rădăcinile de pătrunjel.
  • Roșiile, usturoiul, ceapa și pătrunjelul se pun la fiert cu uleiul, în puțină apă. După ce au fiert bine se pasează sau se dau prin blender, împreună cu frunzele de busuioc. În același timp cu legumele, dar separat, se pun la fiert 2 l de apă.
supa-de-usturoi-2

supa-de-usturoi-3

  • Se adaugă legumele pasate în cei 2 l de apă clocotită și se mai dau într-un clocot.
  • Această supă se servește cu crutoane, adăugând și piper după dorință.

O bucătărie bună și un vin bun fac Raiul pe Pământ !

Ai putea să mai încerci, dintre rețetele de borșuri, ciorbe, supe fără carne:

28 de comentarii:

  1. Am incercat varianta alba, adica cu smantana pe care a preparat-o sotul meu, cred ca imi va placea si astfel.
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu roșii e un pic acrișoară și e mai plăcută, dar cred că e bună și cu smântână.

      Zi frumoasă și ție, Mihaela!

      Ștergere
  2. S-a auzit până la tine cum am înghiţit in sec, de poftă? :)
    Iti doresc, cu drag, o zi cât mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a auzit! :)) Fugi la bucătărie, se face atât de ușor!

      Zi frumoasă și ție, dragă Diana!

      Ștergere
  3. Nu stiu de ce, dar imi inchipuiam o supa alba :) Eu as pune si branza in farfurie. Mi-ai facut pofta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiind și cu roșii e roșie! :) Poate că merge și cu brânză, dar încearcă întâi fără. E neașteptat de rafinată.

      Ștergere
  4. Eu as numi-o supa de rosii,dar cred ca e mai buna a ta.Eu mai fac supa de ou.Nu stiu daca stii?Imi plac mancarurile mai diverse si te urmaresc cat pot. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e supa clasică de roșii, dacă pasezi două cepe și două căpățâni de usturoi. Nu știu cum este supa de ou. M-ar interesa. :)

      Zi bună și ție, Floare!

      Ștergere
  5. Interesantă rețeta,nu știeam că există și supă de usturoi(după cum arată,este delicioasă)!
    O zi plăcută îți doresc,Zina!
    Îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este, cu adevărat, un deliciu. E neașteptat de rafinată. Merită să încerci măcar o dată.

      Zi plăcută și ție, Elena!

      Ștergere
  6. Mi-ai facut pofta, imi place mult varianta aceasta o voi incercat si eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearcă, Ella! Te asigur că n-o să-ți pară rău!

      Ștergere
  7. Imi plac la nebunie toate supele-creme!
    Imi dai voie sa o propun in meniu la servici? Am cam epuizat supele/ciorbele fara carne si clientii vor noutati.
    Multumiri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineînțeles că îți dau voie! Poți să propui orice din blogul meu, nu poate decât să mă bucure. Îți sugerez să te uiți cu atenție și la supele de ceapă, sunt senzaționale!

      Cu drag, Tünde!

      Ștergere
  8. Se prezinta foarte...gustoasa !Vom executa,pentru diversificare !
    Zile frumoase si supe delicioase !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Execută, execută, e o minunăție!

      Zile frumoase și vouă, Natalia! ☺

      Ștergere
  9. Ooooopa, ia sa o incercam si noi pentru ca suntem mari iubitori de acest antibiotic natural. :D Multam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu numai antibiotic. E o minune pentru reglarea tranzitului digestiv...

      Ștergere
  10. Multumesc de reteta, Zinnaida! Arata deliciooos!
    Chiar sa stii ca am sa incerc. Ador supele, ciorbele, supe-cremele.. si daca mai e si fara carne, ce sa mai zic! :)
    Am sa ma uit si peste reteta de ciorba de loboda, nu am facut niciodata si sunt tare curioasa. Doar sa cumpar loboda imi lipseste.
    Iti doresc o zi frumoasa si insorita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Dacă tot vrei să experimentezi noi rețete de ”zemuri”, îți sugerez să încerci și ciorba de salată verde și supele de ceapă. Nu vei regreta!

      Ștergere
  11. Iar m-ai uimit! In ultima vreme nu prea am mai facut vreo ciorbita sau supa. Si nu prea e bine. Mi-ai dat un impuls nou! :)
    Multumesc pentru noua ta reteta. Crezi ca as putea pune si putin rozmarin, sau nu prea se potriveste?
    Seara minunata, draga Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, Suzana!
      Încearcă să pui busuioc prospăt. E extraordinar!

      Seară plăcută și weekend cum ți-l dorești ! ☺

      Ștergere
  12. sigur sigur mi-ar placea, cred ca este ca cea de ceapa, cu usturoi nu am mancat inca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După gustul meu, supa de usturoi este mult mai rafinată decât supa de ceapă.
      Trebuie să încerci măcar o dată. E delicioasă!

      Ștergere
  13. Tot ce are aromă de usturoi... este grozav! Am notat pe listă și această bunătate. Sărut mâna, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aroma este foarte fină și nu este simțită decât de consumator. ☺

      Săptămână bună, Alex!

      Ștergere
  14. E o supa foarte aromata ce poate fi servita si rece ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi s-a părut chiar mai bună rece decât caldă. ☺

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !