Prima pagina

2016-06-08

De Înălțare, amintiri de la Paște

Miercurea fără cuvinte.

Fotografii.

de-inaltare-1

Mâine e sărbătoarea Înălțării Domnului.
Cristos s-a înălțat!
de-inaltare-2
Adăugați o legendă
de-inaltare-3

*

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii găzduit  de Călin Hera.

38 de comentarii:

  1. Ce fain e decorul! :)
    Acum iar ma gandesc la dulciuri, mai mult de obicei. :)
    Ziua minunata sa iti fie!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) foarte simpatic iepurasul. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce vesele ornamente! Inedite, frumoase si sclipicioase!
    Parca a trecut o vesnicie de la Paste...
    Happy WW, draga Zina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Așa cum le stă bine iepurașilor. Și oamenilor! ☺

      Ștergere
  5. Maine am sa simt din nou prima zi de Paste. :)) Si nu doar vizual, ca aici. :P
    Te pup, zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragute ornamente si la Galati avem ornamente identice!
    Zile fericite iti doresc, cu drag!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai înveselesc și ele strada!

      Zi frumoasă, Iulisa!

      Ștergere
  7. Interesant Iepurașul :D .Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  8. O altă însemnătate a culorilor.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat! Culorile au multe de spus. ☺

      Zi frumoasă!

      Ștergere
  9. Ce culori sclipitoare! Foarte dragute imaginile!

    RăspundețiȘtergere
  10. Adevarat s-a inaltat!
    Zi linistita! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Drăguț iepurașul și oul roșu,mâine se fac ouă roși de Înălțare!
    O zi minunată îți doresc,Zina!
    Îmbrățișez cu drag!
    Anticipat Hristos s-a Înălțat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Facem, facem și noi!

      Adevărat s-a înălțat!

      Ștergere
  12. Sarbatoarea de Ispas.
    Am gasit pe internet niste versuri de care imi aminteam vag:
    " Ispas. Ziua în care pot fi sloboziți caii să pască unde vor, să se sature odată pe an, cum le-a hărăzit Maica Domnului, în noaptea în care s-a născut Isus: „Si-aț, voi cai, blăstămați, / Șohănit să n-aveț saț / Numa' vara la Ispas, / Ș-atuncea numai un ceas”"

    RăspundețiȘtergere
  13. Parca a fost prea tarziu Pastele,iar sarbatoarea de maine m-a daramat.Eram tare zeloasa sa-mi rezolv gradina in doua zile si am fortat pe azi.Asa ca maine ma odihnesc si sarbatoresc in decor.Hristos s-a-naltat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Odihnă plăcută, Floare!

      Adevărat s-a-nălțat!

      Ștergere
  14. Par copiați după urecheații din Alice în țara oglinzilor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urecheații sunt la fel de frumoși de oriunde ar fi!

      Ștergere
  15. Hristos s-a înălțat ! Toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere
  16. Adevărat s-a înălțat! faine pozele cu „urecheații pascali”, care au împodobit și înveselit parcurile de prin orașe.
    Numai bine vă doresc, doamna Zina și zile frumoase! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urecheații mi-au plăcut atât de mult, încât am vrut să-i vedeți și voi.

      Numai bine, Alex! ☺

      Ștergere
  17. Hristos s-a Inaltat !Tare dulci "exponatele" tale de Paste,frumosi urechiatii !
    Pentru ca n-am gasit nimic potrivit cu aceasta Sarbatoare,cea de azi,ti-am trimis,draga Zina,un mail cu felicitari de Paste,de cand era bunica fata !
    Sper sa-ti placa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat s-a înălțat!

      Of, așa greu mai ajung și la e-mail... Mă uit azi. Mulțumesc frumos!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !