Prima pagina

2016-08-10

PUI CU ȚELINĂ

Rețete culinare pe înțeles.

Rețete cu pui.

pui-cu-telina-1

2 piepți mari de pui, 2 țeline (400 g), 1 pahar mic cu smântână (150 g), 2-3 linguri cu muștar, ½ pachet unt, 2-3 fire de ceapă verde, piper, nucșoară, sare.

pui-cu-telina-2


  • Piepții se taie în două, apoi fiecare jumătate se taie de-a latul în două felii. Feliile obținute se acoperă cu o folie de plastic curată și se bat ușor cu ciocanul de șnițele.
  • Se curăță țelina și se dă prin răzătoarea mare.
  • Se presară feliile de carne cu piper, sare și nucșoară, se încinge untul și se rumenește carnea în untul încins. Se scoate carnea pe o farfurie, apoi se călește țelina în unt.
  • Smântâna se încălzește și se amestecă cu muștarul și sarea.
  • Se taie ceapa verde în rondele fine.
  • Se așează țelina pe platoul sau vasul de servit, deasupra – carnea, se toarnă sosul și se presară peste el ceapa.
pui-cu-telina-3

O bucătărie bună și un vin bun fac Raiul pe Pământ !

Ai putea să mai încerci și:

14 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Un deliciu care trebuie să fie încercat!

      Ștergere
  2. Ar fi o combinatie noua pentru mine, arata apetisant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încearcă, Mihaela, n-o să-ți pară rău, te asigur!

      Ștergere
  3. Delicios,îmi plouă în gură de poftă!
    După trece postul încerc și eu,mulțumesc pentru rețetă,Zina!
    O seară plăcută îți doresc!
    Te îmbrățișez cu drag și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag!
      Încearcă și vei avea o surpriză foarte plăcută, dragă Elena!

      Zi frumoasă!

      Ștergere
  4. O reteta atat de simpla si de efect. Telina imi place sub toate formele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De mare efect, într-adevăr! Abia aștept să mai fac!

      Ștergere
  5. N-am utilizat chiar niciodata nucsoara. M-ai facut curioasa sa incerc.
    O sa o studiez un pic! :)
    Oricum, am simtit o aroma ciudata in nari, numai citindu-ti reteta.
    O zi de miercuri excelenta, draga Zina si inspiratie in tot ceea ce faci si scrii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dă o aromă deosebită, merită să încerci!

      Zi mununată și ție, dragă Suzana!

      Ștergere
  6. Waw,a mirosit frumos paana aici !Cred ca voi prepara si eu aceasta minunatie simpla,dar gustoasa,cand vom fi cu totii acasa !!
    In sfarsit ,ceva zile racoroase,draga Zina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simplă și gustoasă, într-adevăr!
      Cât despre răcoare, ce să zic... Maxima de ieri 37 și azi 19...

      Ștergere
  7. Mmmm! Ce bine arată. Vorba aceea: numai văzând poza și am simțit că „îmi plouă în gură”! :-)
    Sărut mâna pentru masă, doamna Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sta să poftești! Roagă-ți jumătatea să vă facă, e o bunătate, pariez că o să-i placă și Sarei. :)

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !