Prima pagina

2017-04-12

La plimbare

Miercurea fără cuvinte


Cu asemenea frumuseți în grădină, ce să mai pleci la plimbare?!...















Nici noi nu ne-am îndura să ne mișcăm de aici! 


*

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii găzduit de Călin Hera.

33 de comentarii:

  1. In schimb plimbarea mea prin gradina voastra a fost faina! :)
    Doi pupici pentru doua fete frumoase! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult!
      Mulțumesc de două ori! ☺

      Ștergere
  2. Te inspira mereu un astfel de rai verde cu flori!
    Happy WW, draga Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inspiră și te reține acasă! ☺

      Happy WW, dragă Suzana!

      Ștergere
  3. Chiar asa! :) De ce sa treci prin praf cand ai parcul langa tine? :) Bella si Kory, cred ca sunt si ele de acord. :)
    Happy WW, Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact!
      Da, sunt și ele de acord, după cât de lenevoase le văd că sunt! ☺

      Happy WW, dragă Diana!

      Ștergere
  4. Mulțumim pentru plimbarea prin grădină! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai dreptate. Ai o gradina de vis in care "cercetatoarele" se lafaiesc la soare. O saptamana frumoasa iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Și nu numai ele!

      Săptămână frumoasă și ție, Ileana! ☺

      Ștergere
  6. Pleci la plimbare ca să te întorci :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adică doar ca să mă aflu în treabă?! :)))))))))

      Happy WW!

      Ștergere
  7. Superbe fotografii,aș sta numai în grădină și aș admira fiecare floare,fiecare bobocel în parte!
    O zi minunată îți doresc,Zina!
    Îmbrățișez cu drag și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asta fac și eu când am timp. ☺

      Zi minunată și ție, Elena!

      Ștergere
  8. Fain popas prin gradina! Happy WW si sarbatori luminate! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulţumim că ne-ai primit la tine în grădină, eu n-aş mai pleca de aici. E minunat totul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Am vrut să vă arăt o alternativă la plimbare! ☺

      Ștergere
  10. Cand ai o gradina si-ti este drag sa o aranjezi,arata frumos si este un mini rai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un mini rai care nu te lasă să pleci la plimbare! ☺

      Ștergere
  11. <3
    Vreau si eu!!!! Candva asa o gradina :P.
    Multumesc mult pentru plimbarea minunata :)
    Cu drag
    rux (si dodo)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺ Să îți ajute Dumnezeu să ai o grădină!

      Numai bine, Rux și Dodo!

      Ștergere
  12. Frumos loc de plimbare.
    Oază.
    Dacă mai punem şi însoţitorii...
    Săru'mîna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oază între oaze. ☺ Mai toți vecinii și-au amenajat grădinile, s-a schimbat mult zona față de acum 5-6 ani când ne-am mutat aici.

      Numai bine!

      Ștergere
  13. O incantare,si nu are cum sa te apuce "dorul de duca" !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totuși, ne mai apucă, dar de ducă departe! :))

      Ștergere
  14. ce minunat este când ai acasă părculeţul propriu ! frumos colorit !
    minunate, căţeluşele !
    Paşte Fericit !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paște luminat și fericit, dragă prietenă!

      Ștergere
  15. E o gradina inspirata; sunt convins ca e mereu ceva de ingrijit, de protejat.
    Să o stăpâniti sănătosi !

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !