Prima pagina

2017-05-24

Animale de pe lângă casa omului...

Miercurea fără cuvinte

... fie la oraș, fie la țară.











*

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii găzduit de Călin Hera.

28 de comentarii:

  1. Bella, Kory, si prietenii lor, presupun. :) Si-o cochilie. :)
    Ce scumpic e ranjitul acela mic, cu alb si gri. :) Nu se mai satura sa fie fotografiat - pisica, insa, pare ca nu prea e multumita, pentru ca a fost luata prin surprindere si nu si-a aranjat blanita. :)
    Ce frumoasa serie de fotografii. <3
    Happy WW, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O cochilie cu locatarul ascuns înauntru! ☺

      Happy WW, dragă Diana!

      Ștergere
  2. Ce frumoase poze! Imi place genul asta de cochilii. La mare, mereu le caut!
    Pisica, evident are o atractie magnetica pentru cutii! Iar cainele cel mic,jucaus tare, spre deosebire de ceilalti, mai intelepti...!
    Happy WW, Zina draga! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pisica aia are o atracție magnetică pentru cutii și pentru fiul meu! :)) Cât despre ”înțelepți”... aș avea multe de spus despre actele lor de înțelepciune! :))

      Happy WW, dragă Suzana!

      Ștergere
  3. Melc, melc, codobelc .... :)
    Eu nu-I iubesc ca îmi manaca hosta din gradina. Pisica este tare frumoasa. Tu stii ca mie imi plac pisicile asa ca trebuie sa o laud! :)) Cateii sunt simpatici, dar cred ca trebuie sa mearga amandoi la sala ... :))) Nu si cel micut! Tot al tau e?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, și eu zic că grasele trebuie puse la dietă. Cel mic nu e al meu, eu un oaspete trecător.
      Și pisica e tot a altcuiva, dar mi-ar fi plăcut să fie a mea, e tare ochioasă și frumoasă!

      Ștergere
  4. Uneori mă întreb ce s-ar fi făcut oamenii, de-a lungul istoriei, fără câinii domesticiți.
    Nu știu răspunsul, dar e bine că există „cel mai bun prieten al omului”.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Toate pozele sunt faine, dar pisicuta din ultima fotografie e number one! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Observi că și eu l-am pus primul. Are el un farmec al lui... ☺

      Ștergere
  7. Superbă seria ta de fotografii,toate animăluțele îmi plac!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă,dragă Zina!
    Îmbrățișări cu drag și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt frumoase toate dar căţeluşul "săltăreţ" e pe primul loc :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu cautam astfel de cochilii la mare (nu stiu de ce dar cand le gaseam pe frunze in gradina brusc nu mi se mai parea asa faine.. hahah).
    Ahhh cand vad poze cu catelusi afara, in curte ... asa imi doresc si eu ceva de genul pentru Dodo al meu. :) Mai facea si el "gradina" (intr-un timp cam des si mult) pe covor, in casa. Da, inca mai avem covor si e ok. Nu e stricacios Dodo :P.
    Pisicul este tiiiipic - cu atitudine.. :))
    Happy WW :*!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărul este că nici eu nu mă bucur când găsesc melci în grădină...
      Săracul Dodo, poate vrea să îl plimbi mai mult. Cât despre pisic, :))))))))))

      Numai bine!

      Ștergere
  10. Haioase exemplare,grasunele -la post si fitnes,Frumoasa din cutie demonstreaza ca toate pisicile prefera cutiile,eventual mai mici ca ele,iar pentru primul exemplar-bravo !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu eventual, ci neapărat! :)))))))
      Primul exemplar nu e o bucurie în grădină, dar recunosc că mi-a plăcut desenul cochiliei.

      Sănătate și numai bine!

      Ștergere
  11. Ce aglomerație aveți prin curte! Sunt sigur că este rost de multă veselie acolo. Fetele își fac siesta, micuțul zburlit este tare simaptic, iar „ochioasa” și-a găsit cel mai bun loc. Codobelcul are la îndemână toată grădina! Este tare frumoasă viața cu atâtea prezențe dragi prin preajmă!
    Sărut mâna și o zi frumoasă, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărul este că zburlitul și ochioasa sunt oaspeți ocazionali aici. Codobelcul și fetele sunt ale noastre!

      Zi frumoasă, Alex!

      Ștergere
  12. Mare e gradina Domnului !
    La melc nu m-am gandit...

    RăspundețiȘtergere
  13. Câinii sunt câștigători. ;)

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !