Prima pagina

2017-06-07

Amsterdam. La Piața de flori

Miercurea fără cuvinte.

Călătorii.

amsterdam-piata-de-flori-1

Pe canalul Singel, unul dintre canalele aflate chiar în inima orașului Amsterdam, se află Piața de Flori. Las fotografiile să vorbească mai departe.
amsterdam-piata-de-flori-2

amsterdam-piata-de-flori-3

amsterdam-piata-de-flori-4

amsterdam-piata-de-flori-5

amsterdam-piata-de-flori-6


amsterdam-piata-de-flori-8

amsterdam-piata-de-flori-9

amsterdam-piata-de-flori-10

Și... surpriza!
amsterdam-piata-de-flori-11

amsterdam-piata-de-flori-12

Nimic de mirare, am văzut într-o vitrină și acadele cu canabis (stânga jos)!

amsterdam-vitrina-unui-magazin-oarecare

*

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii găzduit de Călin Hera.
Ai putea să mai vezi:

30 de comentarii:

  1. Desigur ca "spacecake" nu ai gustat! :)))
    Sa ai o zi frumoasa, Zina draga!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am gustat. Ce este?

      Zi frumoasă și ție, dragă Ella!

      Ștergere
    2. Nu-ti spun ca-mi pun lumea buna în cap! :)

      Ștergere
  2. Superb loc, faine poze! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt faine și prețioase, căci vor fi niște amintiri foarte plăcute.

      Seară plăcută!

      Ștergere
  3. Însuși enunțul, piață de flori la Amsterdam, spune tot. Iar surpriza...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei bine, există ceva și mai și! Va veni în curând.

      Happy WW!

      Ștergere
  4. Ce bine te-ai gîndit să ne arați piața de flori! Ei au tot felul de minunății și liber la canabis, deja de multă vreme. O zi frumoasă, dragă Zina,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oricum, e sigur că lalele ca acolo nu am văzut niciodată...

      Seară plăcută, dragă Marta!

      Ștergere
  5. :)) nu se dezmint.
    Mi-am amintit cand i-am luat in prima mea excursie (cu scoala) in strainatate.. de fapt a fost si singura :)). Bunicii mele care a studiat biologia ii placeau tare mult florile si i-am luat doua pliculete cu seminte. In primul an nu a iesit nimci si am fost cam trista (desi ea pastrase pliculetele la bucatarie ca pe un dar pretios). Al doilea an era pliiin de floricele <3. Bucurie mare si amintiri frumoase:).
    Happy WW!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Semințe de flori nu am luat, dar am luat semințe de bonsai, unul lămâi și altul pin. Să vedem ce-o ieși...

      Happy WW!

      Ștergere
  6. Greu m-as lasa dusa din piata asta :) Minunat e buchetul din a doua poza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dani, și eu am fost extrasă cu greu de acolo! :)) Cât despre lalele... am ceva de arătat și mai grozav. În curând. ☺

      Ștergere
  7. Cred ca te simti superb intr-o astfel de piata. Ce colorit! Mi-au placut mult si statuetele. Sunt de efect printre floricele!
    Happy WW, draga Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, te simți minunat și n-ai mai vrea să pleci. N-am rezistat și mi-am luat și eu o statuetă. O să v-o arăt!

      Happy WW, dragă Suzana!

      Ștergere
  8. Şi ce frumos ne-au vorbit fotografiile!
    Din câte ştiu, pentru Amsterdam, canabisul e ca pe la noi limonada la terase....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite că nu știu ce să zic... Le-am văzut la vânzare, dar nu am văzut pe cineva nici să cumpere, nici să consume. Nici nu am văzut persoane care să pară amețite.

      Ștergere
  9. Este ca un mic rai pe pamant,eu asa mi l-as imagina !Sunt insa multe minunatii din flori,cu flori...
    Desi am fost demult,erau si atunci "consumabile"cu canabis,dar seminte sau flori nu aveam voie
    sa aducem ?!
    Plasarea acestor animalute sau figurine intre flori inveselesc,daca mai trebuie,locurile !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum se pot aduce flori. Restul... nu știu.

      Ștergere
  10. Asta e adevarata frumusete, cred ca mi-as fi luat o zi doar ca sa pozez fiecare buchet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, câte nu ai de făcut într-o singură zi...

      Ștergere
  11. Aici nu am ajuns, tare mult mi-ar fi placut. De fapt eu am fost de doua ori cate o zi, multe nu le-am vazut...Am tot citit despre piata aceasta, ma duc sa o vad pe cea de la Cosbuc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și cea de la Coșbuc era superbă! Nu am mai fost demult acolo, de când m-am mutat în celălalt capăt al Bucureștilor. Poate nici n-o mai fi... Uite-așa îmi dau seama că uuumblăm prin alte orașe să vedem toate alea, dar prin orașul natal habar n-avem ce mai este...:(

      Ștergere
  12. Oau, ce piață superbă! Ca olandezii, nu cred că știe nimeni pe lumea asta să vândă mai bine florile! Iar pasiunea lor pentru aceste frumuseți, spune totul despre profilul lor spiritual.
    Minunate fotografii. Nu m-aș mai sătura să umblu printr-o asemenea piață.
    O zi frumoasă, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărul este că și nouă ne-a părut rău să părăsim piața, dar mai aveam și altele de vizitat în ziua respectivă.

      Zi frumoasă și ție, Alex! ☺

      Ștergere
  13. E adevarat ca florile din pietele olandeze nu au nici un miros ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate cele pentru export! :)) Acolo mirosea cum cred că trebuie să miroasă în grădina Raiului. Iar la Keukenhof... nici nu am cuvinte! Culori și parfumuri uluitoare.

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !