Prima pagina

2017-06-21

O perspectivă aparte

Miercurea fără cuvinte.

Provocarea de azi cerea să înfățișăm ceva care pare altceva!
Iată: salcia japoneză ce pare a avea flori, care sunt de fapt frunze. Acum roz. V-o mai amintiți? Așa arăta pe când frunzele decorative erau doar albe.

*

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii găzduit de Călin Hera.

25 de comentarii:

  1. Frumoasa si utila salcie! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E una dintre divele grădinii! ☺

      Happy WW!

      Ștergere
  2. cred ca este minunata salcia aceea, nu stiu daca am vazut cu roz!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coco, nici eu nu am mai văzut până la ea. Unul dintre vecini are și el, dar la el nu devine roz.

      Ștergere
  3. Wow!! Chiar imi doream sa o vad in evolutia ei de-a lungul anotimpurilor :)!!!
    Minunata!
    Imbratisari cu drag,
    Rux si Dodo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cât timp are frunze, e minunată. Și când e numai verde, și când e verde cu alb, dar mai ales verde cu alb și cu roz. Am fost foarte inspirată când am ales-o, mai ales că nu arăta cine știe ce. Era ca o măturică de nuiele înfiptă cu coada în pământ! Noroc că m-am uitat pe etichetă și mi-am dat seama cum va arăta :))

      Numai bine, Rux și Dodo!

      Ștergere
  4. Wow, excelent răspuns la Provocarea MfC!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu ai in gradina o zona magica... Arata minunat.
    Sub o salcie cred ca e un loc bun de meditat...
    Happy WW, Zina draga! Spor si senin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sub salcia asta! :)) E joasă și nu încapi decât pe burtă, eventual.

      Happy WW, dragă Suzana!

      Ștergere
  6. Este superbă,nu am văzut până acum o astfel de salcie,mulțumim Zina!
    Îți doresc o zi pe placul inimii!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să aduc o noutate, mai ales ție, care ne faci mereu surprize plăcute!

      Numai bine, dragă Elena!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Ba chiar și în varianta inițială, când e numai verde. ☺

      Ștergere
  8. La tine se poate spune "in gradina fermecata" !Salcie cu frunze in culori schimbatoare,magnolie
    braduti si cate si mai cate...
    Iti doresc sa te bucuri de ceva umbra,pe arsita asta !

    RăspundețiȘtergere
  9. Acum, de pe blogul tau, aflu ca exista o specie denumita salcie japoneza !
    Iti dai seama ce tufa de Venetia sunt in ceea ce priveste botanica ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai liniștită! La botanică, nici la gimnaziu, nici la liceu, nu se pomenește despre specia asta: Salix integra Hakuro Nishiki. Poate doar vreun mare fan! ☺

      Ștergere
  10. Foarte frumoase imagini. Unele plante, parcă țin să fie mai „altfel” decât celelalte, prin frumusețea pe care o oferă.
    Numai bine și zile frumoase, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am ajuns la concluzia că fiecare e mai ”altfel”, e nevoie doar să le privești cu atenție, una câte una.
      Zile frumoase și răcoroase!

      Ștergere
    2. Așa este! De-am fi mai atenți în jurul nostru, la „corola de minuni a lumii”.
      Sărut mâna, doamna Zina! :-)

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Naturală e și cu frunze albe și roz, că nu le-a vopsit nimeni! :))

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !