Prima pagina

2017-06-14

Ochi de copil

Miercurea fără cuvinte.

Călătorii.

suvenir-amsterdam-1
Întotdeauna, când călătoresc, privesc lucrurile cu ochi de copil și îmi aleg un suvenir-două ca atare.
Pe acestea le-am adus de la Amsterdam.
suvenir-amsterdam-2


*

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii găzduit de Călin Hera.
Ai putea să mai vezi:

22 de comentarii:

  1. Am primit cadou, în urmă cu mulți ani, niște pupaciosi din Amsterdam. Au o energie aparte, ca să zic așa.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu câtă energie au, dar sunt tare drăgălași!

      Happy WW!

      Ștergere
  2. Sunt drăgălaşe tare. Papucei din ăia am şi eu dar cu motive tradiţionale, de pe la noi.
    zi frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar dacă nu sunt niște opere de artă valoroase, sunt niște amintiri de preț!

      Zi frumoasă, dragă Potecuță!

      Ștergere
  3. Ahhhh si eu la fel <3. Lumea e mai frumoasa si buna asa!! :*
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ai dreptate, e tare plăcut să ne facem lumea mai frumoasă și mai bună cu lucrușoare ca acestea!

      Happy WW!

      Ștergere
  4. Faine obiecte! Sabotii in miniatura sunt grozavi. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am găsit și opusul lor, niște saboți uriași în care ar fi încăput ușor un copil mic - cu totul!

      Happy WW!

      Ștergere
  5. Ce dragute! Si mie imi plac! Am primit si eu un mic sabot, dar este o mica pusculita si cu incuietoare! :D
    Happy WW, draga Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaa, ce drăguț! Noi avem ca pușculiță un purcel roz de porțelan, tare drăgălaș. Și el e un suvenir, de pe la Viena.

      Happy WW, dragă Suzana!

      Ștergere
  6. Portelan alb-albastru, lalele si mori de vant. Esenta Olandei :)

    RăspundețiȘtergere
  7. La Amsterdam ai de unde alege,desi mi s-au parut scumpe,mai ales casutele !
    Draguti si pupaciosii si saboteii !
    Zile cu bucurii iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa e, se găsesc peste tot aceste mici suveniruri, în unele locuri mai scumpe, în altele mai ieftine, depinde cum ai norocul să le nimerești.

      Zi frumoasă, Natalia!

      Ștergere
  8. Incerc sa disting specificul olandez; cine stie ce-mi rezerva destinul...
    Multumesc pentru ocazie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu plăcere! Asta e partea drăguță a specificului. Or mai fi și altele, mai puțin drăguțe...

      Ștergere
  9. Mici suveniruri care aduna in ele atatea amintiri frumoase...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur! Când le privesc îmi amintesc și de locurile de pe unde le-am luat, de întâmplări petrecute acolo...

      Ștergere
  10. frumoase, drăgălaşe obiecte-suvenir ! cât de mult îmi plac !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt drăgălașe și neprețuite pentru mine, chiar dacă nu au o valoare materială mare.

      Ștergere
  11. Am si eu cateva amintiri din Olanda. Nu am cumparat din fiecare loc in care am fost, dar de-acuma vreau sa schimb. Dani are un obicei tare frumos, cu plante, ceaiuri si mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceaiurile se consumă, iar plantele... nu e sigur că evoluează pozitiv. Eu am plantat semințele de bonsai luate de acolo și am mari emoții. ☺

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !