2017-12-13

Acasă la Mercedes... Mercedes Benz!


Dă click pe ”Citește mai departe” și vezi filmulețul! Acolo se află esența postării și surpriza!




Pentru mărire, clic pe micul chenar pătrat din dreapta jos! Pentru revenire, apăsați tasta ESC din colțul din stânga sus al tastaturii.

*

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii și filme găzduit de Călin Hera.

Din seria Videoclipuri Uimitoare, ai putea să mai vezi:

20 de comentarii:

  1. Dincolo de tehnologia super m-am gandit doar: si oamenii?! Unde mai muncesc? :)
    Nici Mercedes nu mai e ce-a fost! :) Acum nu mai rezista prea multi ani, ca modelele de prin anii '70-'80 care si azi mai pot fi vazute in circulatie.
    Happy WW, Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact la asta m-am gândit și eu: ce vor face oamenii ca să-și câștige pâinea când vor fi înlocuiți la muncă de roboți? Probabil că și asta a condus la intenția ocultă de a reduce numeric populația lumii...
      Happy WW!

      Ștergere
    2. Cred că, pe măsură ce roboții vor prelua tot mai multe joburi, oamenii fie vor iventa unele noi, fie vor trăi și mai mult virtual și se vor izola de ceilalți oameni, într-o dependență cvasitotală de tehnologie.
      Nu cred că este ceva ocult la mijloc. Cred că e un pericol care trebuie conștientizat. Atât.
      Happy WW!

      Ștergere
    3. Cei care vor putea! Dar ceilalți, săracii lumii, ce vor face?...

      Ștergere
    4. Am citit - si nu o data - ca politicienii din tarile dezvoltate se gandesc la un sistem de "compensatii" pentru oameni, tocmai in ideea că munca lor va fi inlocuita de roboti - un fel de "somaj permanent".
      Nu mai stiu cum e acum, dar in Belgia, la un moment dat, cine "intra" in somaj primea indemnizatia toata viata, daca se multumea cu suma; in prezent, prima "faza" de somaj, e 1300 de euro lunar.

      Ștergere
  2. Tocmai am vazut un film romanesc "Dragoste la Zero grade" cu Iurie Darie si Dem Radulescu - actiunea se petrece la Brasov, la Victoria si aratau si cateva secvente din fabrica- linia de productie ;). Mi s-a parut atat de frumos! Si uitand-ma la filmuletul acesta mi-am mai amintit si de filmul Raliul (1984) - de Dacii... de oameni. De mai multe. :D
    Happy WW
    pupici cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine. Peste câteva decenii poate vor rula numai filme despre roboți, pentru roboți...

      Numai bine, draga mea!

      Ștergere
  3. Eu consider ca robotii preiau cu succes muncile grele, periculoase, plictisitoare. Muncitorii par relaxati.
    Happy WW!
    P.s.Deocamdata n-am postat nimic pentru ww; doar fac vizite de documentare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ăia de acolo sunt relaxați, că au de muncă. Cum or fi cei care și-au pierdut locurile de muncă în favoarea roboților?...

      Ștergere
  4. Cred ca pe masura ce tehnologia evolueaza la fel ar trebui si mintea omeneasca.
    Evolutia insa per global nu cred ca o stie cineva.
    Sper sa se gaseasca o varianta constructiva, desi am un optimism limitat pe acest subiect.

    Happy WW, draga Zina! Chiar nu urmarisem un astfel de filmulet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine zis: optimism limitat! ☺

      Zi frumoasă, dragă Suzana!

      Ștergere
  5. Iata ca filmuletul pune probleme,fara o vorba,si parerile sunt impartite:unii cred ca robotica industriala a progresat prea mult si pune in pericol locurile de munca ale oamenilor,altii,ca e firesc sa se usureze munca oamenilor,mai ales ca tot oamenii sunt la programare si control.Poate
    e si o codita de dracusor acolo,dar e vorba de progres !
    Am vazut filmul mai demult si l-am aratat barbatilor masinisti;am trezit doar efectul "uau"asa ca....Pupici si vreme frumoasa,draga Zina,ca e buna la oase !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Or fi oamenii la programare și control, dar câți sunt acolo și câți își pierd locurile de muncă?...

      Ștergere
  6. Interesant filmul,zilele trecute vorbeam cu fiul meu despre roboții,oare de ce
    nu îi bagă în mine ca să înlocuiască oamenii,să nu mai moară?!
    Un sfârșit de săptămână minunat și numai zile senine îți doresc,dragă Zina!
    Te îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O mină nu aduce atâta profit cât Mercedes Benz! :))

      Numai bine, dragă Elena!

      Ștergere
  7. Din păcate, cred că ăsta e viitorul. Nu ştiu ce şi cum va fi. Pe de-o parte, e de bine. Dar dacă ne gândim la oamenii care-şi pierd pâinea, nu mai e glumă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu e glumă deloc. Noroc că noi, de la ”periferia lumii” avansate, avem un răgaz mai mare decât țările super-tehnologizate.

      Ștergere
  8. Deja aceste realități sunt lucruri aproape obișnuite, în lumea în care trăim. Citeam pe o revistă auto, că într-o fabrică Suzuki din India se asamblează în jur de 6000!!! de mașini pe zi! Un adevărat furnicar de roboți și oameni. Pe de o parte, automatizările astea ajută pe oameni, le face munca mai ușoară, dar parcă prezența redusă a oamenilor în aceste domenii de vârf ale tehnologiei și prea multa robotizare, ne pun pe gânduri pentru ceea ce va urma în viitor. Cineva glumea odată, că acolo unde oamenii sunt înlocuiți de roboți, munca oamenilor este să...repare roboții! Că tot mașinării sunt și ei!
    O zi faină, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !