2014-03-26

GOGOȘI PRIPITE (RAPIDE)

Rețete culinare pe înțeles

Rețete de prăjituri (Deserturi)

gogosi-pripite
Gogoși pripite
• un pahar mare de iaurt  • 2 ouă  •1 praf de sare  • 1/2 linguriţă de bicarbonat  • făină cât cuprinde  •1 plic zahăr vanilinat  • coajă de lămâie  • zahăr pudră  • ulei pentru prăjit

  • Se bat ouăle în bol, cu mixerul. Se adaugă iaurtul, se mixează. Se adaugă praful de sare.
  • Se stinge bicarbonatul de sodiu în două linguri de oţet şi se adaugă în compoziţie, apoi se adaugă zahărul vanilinat şi coaja de lămâie rasă mic.
  • Se adaugă făina, puţin câte puţin, până rezultă un aluat moale, semi-curgător.
  • Se   încinge uleiul în tigaie (un strat de un deget grosime) şi se pune aluatul cu o lingură. Se scot gogoşile  cu spumiera, pe hârtie absorbantă (şervet de hârtie). Se dau prin zahăr pudră, apoi vă puneţi pe mâncat gogosi pripite, eventual cu un vin dulce, un muscat, de exemplu, lângă ele !

O bucătărie bună și un vin bun fac Raiul pe Pământ !

Ați putea să mai încercați și alte rețete de prăjituri (deserturi):

6 comentarii:

  1. Arata extraordinar de delicioase gogoselele! Abia astept sa treaca postul si sa incerc si eu reteta dvs, doamna Zinna (banuiesc ca fara ou nu ies foarte gustoase). Ma doare gatul de pofta, trebuie sa recunosc! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr, Alice, fără iaurt și fără ou... nu merge !

      Ștergere
  2. reteta pentru mine, ca nu prea am timp!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Păi atunci, spor la treabă, draga mea ! :)

    Te rog să-mi scrii cum ți-au ieșit, când le vei face.

    RăspundețiȘtergere
  4. Faceam in copilarie niste gogosi asemanatoare... Pe atunci eram convinsa ca as putea deveni cel mai bun bucatar. Dispareau gogosile din castron cu o viteza incredibila. :))) Sigur, cele mai multe chiar eu le mancam. :)) Salvez reteta, sa o incerc zilele astea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încearcă Vienela, sunt sigură că și tu și băieții le veți aprecia !

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !