2014-06-25

DISTRACȚIE LA PRAGA (1) - Miercurea fără cuvinte

mim-in-piata-wenceslas
Mim în Piața Wenceslas

Pe Karluv Most (Podul Carol), o trupă de jazz-dixieland desfată urechile turiștilor.


În Piața Wenceslas un mim face pe bebelușul...



... iar o trupă de menestreli adună lumea în jurul ei.
”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii și filme săptămânal, inițiat de Carmen.


23 de comentarii:

  1. Praga e un oras superb iar pe podul Carol e intotdeauna animatie, chiar si iarna la minus multe grade! Si eu am filmat formatia de cantareti de pe pod. :-)
    Mimul e super haios!
    Numai bine Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E atât de frumos încât am revenit acolo după numai un an !

      Numai bine, Vulpiță ! ♥

      Ștergere
  2. Bună dimineaţa !
    A venit şi vara, câmpul este verde şi înmiresmat, dar, din păcate, zilele încep să scadă căci trecuserăm de solstiţiul de vară.
    Să ai o MFC frumoasă şi liniştită ca marea după furtună, aşa cum este dimineaţa asta la Bălgrad.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de urare ! Dimineața e foarte însorită și bate un vânticel numai bun pentru un pic de muncă în grădină !

      Numai bine, Liviu ! ☺

      Ștergere
  3. am fost la Praga si m-am indragostit, iremediabil...
    are o atmosfera de blandete si asezare deosebite :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Pandhora, ești maestra cuvintelor potrivite ! Iremediabil, da, ăsta e cuvântul !

      Zi frumoasă ! ♥

      Ștergere
  4. Of, nu am sonor la computerul acesta, aşa că doar de acasă pot viziona.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog să nu uiți, e o muzică foarte plăcută !

      Numai bine, Mihaela !

      Ștergere
  5. Distractiv ,mi-a placut alegerea ta!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gândit că voi posta filmele astea aici încă de când le-am făcut la Praga. Mă bucur că ți-au plăcut !

      Zi frumoasă și ție, Iulisa !

      Ștergere
  6. Super atmosfera ,in jurul unor astfel de reprezentatii!
    O zi insorita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa e, atmosferă de vacanță, de petrecere, de voie-bună.

      Zi frumoasă și ție, Sorin !

      Ștergere
  7. Bună Zina!
    Amuzantă poza,filmulețele sunt distractive,mi-au plăcut!
    Mulțumesc Zina!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Elena !
      Mă bucur că te-au amuzat poza și filmulețele. Asta mi-am dorit când le-am postat, să vă facă să vă simțiți bine.

      Zi minunată și ție !

      Ștergere
  8. Excelent! Menestrelii mi-au placut in mod deosebit. :)
    Avem un prieten care e tooopit dupa orasul Praga - cred ca merge in fiecare an, chiar si numai o zi, in trecere. N-am reusit sa-l vizitez, orasul; ne-am inscris, intr-un an, pentru o excursie, dar s-a anulat pentru ca nu s-au inscris suficiente persoane... :( Apoi... m-am luat cu altele. :)
    Zile fericite iti doresc!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu dau sfaturi, zic doar că merită un efort ca să vezi Praga. Semnalez doar că și cazarea și mâncarea sunt dintre cele mai ieftine în Europa.

      Zile fericite și ție, Diana ! ♥

      Ștergere
  9. Frumoase alegeri!
    O seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-au plăcut filmele mele !

      Zi frumoasă !

      Ștergere
  10. deosebit de vesela aceasta postare, Zina draga! :)) m-am amuzat urmarind miscarile "bebelusului"si mi-a facut deosebita placere sa ascult secventele muzicale - mai ales cea de tip medieval. Apreciez munca acestor artisti ai strazii - ei alunga oboseala turistilor si aduc o raza de lumina pe fetele trecatorilor grabiti.
    O saptamana minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu îi apreciez, contribuie enorm la atmosfera de vacanță, la bucuria de a colinda locuri frumoase, la relaxarea celor care îi privesc. De aceea, merită să-i răsplătești, cu cât de puțin ar fi.

      Săptămână bună și ție, Carmen !

      Ștergere
  11. simpatic, nu am fost inca acolo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-mă că merită. Locurile sunt frumoase și plăcute, prețurile nu sunt prea mari, atmosfera e minunată.

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !