2014-07-09

DISTRACȚIE LA PRAGA (2) - Miercurea fără cuvinte

un-vechi-tramvai-devenit-cafenea
În centrul Pieței Wenceslas, turiștii obosiți pot să bea o cafea într-un vechi tramvai, devenit cafenea.



jambon-fript-pe-foc-de-lemne
Cei care vor ceva mai consistent pot mânca o felie de jambon făcut pe foc de lemne...
cartofi-sau-galuste-cu-ceapa-si-jambon
...sau o porție de cartofi (ori găluște mici ?) cu ceapă și jambon
chiurtos-colac-kurtoskalacs
Iar cine vrea și desert, poate să mănânce un delicios chiurtoș-colac (kürtőskalács)!
*


Într-o vitrină din Piața Wenceslas, un harnic trenuleț invită la o bere sau o băutură răcoritoare.

*


La un stand din bazarul aflat în centrul Orașului Vechi se vând... vrăjitoare !

*
Click pe fotografii pentru mărire !


”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii și filme săptămânal, inițiat de Carmen.

Ai putea să vezi și:


26 de comentarii:

  1. Frumos! Distracție plăcută în continuare, și dacă s-a sfârșit, sper că ți-a plăcut grozav de mult!:)
    O zi frumoasă, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, s-a terminat plimbarea și a fost minunată. Acum apar articole despre ea, aici și pe blogul Zinnaida.

      Zi frumoasă și ție, Maria !

      Ștergere
  2. No servus. Şeicii mei te invită în vizită la Bălgradul de azi.
    Să ai parte de o MFC frumoasă pe care să o petreci în linişte şi pace alături de cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de invitație, ți-am văzut ”șeicii”, să fie sănătoși !
      Seară plăcută !

      Ștergere
  3. Frumoasa Praga...si eu m-am indragostit de ea si o sa revin...candva!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merită să revii într-un oraș care ți-a plăcut la prima vizită. Te bucuri mai în tihnă de frumusețile descoperite.

      Ștergere
  4. imaginile tale mi-au amintit ca am ramas indragostita de acest oras :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-am reamintit de ceva drag !

      Ștergere
  5. Uf, uf, cred că doar eu nu am văzut acest oraş frumos, dar nu îmi pierd speranţa.
    Şi la ora asta îmi cam este şi fomică şi sigur voi mânca cu poftă atunci când ajung acasă!
    O miercure minunată şi de fapt, o întreagă săptămână minunată, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigură că îl vei vedea. Cred că la ora la care îți răspund la comentariu ai mâncat deja, așa că nu pot să-ți spun decât ”Să-ți fie de bine !”

      Săptămână minunată și ție, Mihaela !

      Ștergere
  6. Foarte frumos, dar mie imi ajungeau doar jambonul si trenuletul...vrajitoare avem si p-aci!
    O seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, pe unde nu sunt vrăjitoare ! :))

      Seară plăcută și ție !

      Ștergere
  7. Praga e minunata, n-ai nicio sansa sa te plictisesti in acest oras! Standul cu vrajitoare e mortal, ma intreb cum rezista biata vanzatoare cu atata harmalaie in urechi!
    Numia bine, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hărmălaia se declanșa numai când ea bătea din palme. Făcea asta din când în când, ca să atragă cumpărătorii. A fost foarte amabilă și a făcut-o și pentru mine, când am întrebat-o dacă îmi permite să le fotografiez.

      Numai bine, Vulpiță !

      Ștergere

  8. Bună Zina!
    Frumos oraș și filmulețele sunt interesante,mulțumesc!
    De jambon nu mai vorbesc, deja salivez la cum arată!
    O seară frumoasă îți doresc,Zina!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Orașul e mic, dar frumos cu adevărat.
      M-am gândit eu că îmi fac păcate cu jambonul ăla, dar era prea frumos ca să nu vi-l arăt și pe el. :))

      Zi frumoasă, Elena !

      Ștergere
  9. Hihihi si hahaha !Foarte distractive pozele cu exponate ! Minunate jamboanele expuse, daca nu tii cont de sunculitele proprii !
    Saptamana usoara !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi tocmai, eu țin cont, m-am mulțumit să le fotografiez, dar nu m-am atins de ele.

      Săptămână ușoară și vouă !

      Ștergere
  10. Am auzit că la Praga sunt mâncăruri precum in Transilvania.
    Doar ceva mai ieftine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai auzit foarte bine, sunt două adevăruri de necontestat. ☺

      Ștergere
  11. Foarte frumoasa plimbare. Ideea cu tramvaiul-cafenea este grozava. Pe-ai nostri cine i-o opri sa aiba astfel de idei? As face si un tramvai-berarie, dar la asta ar trebui si cabina de WC in spate! :-)
    Jambonul rumen m-a dat pe spate de pofta! Nu stiu cum ati rezistat doar cu privitul.
    Astept si alte episoade, caci imi place mult cum le alegeti.
    O zi frumoasa, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu privitul ?! Ar fi fost prea ușor ! Să fi simțit cum mirosea !!! :))
      Vin și alte episoade, vin acum !
      Zi frumoasă, Alex !

      Ștergere
  12. Oooooo, ieri am scris aici un comentariu complex, despre traditii si mancaruri in Praga... l -am vazut inregistrat in "asteptarea moderarii" dar astazi, dorind sa citesc raspundul tau, constat ca eu nu apar deloc aici :O...... sunt la spam? Salveaza-ma te rog ♡ :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Carmen, aici sunt două probleme: 1. Eu nu rețin pe acest blog comentariile pentru moderare, deci trebuia să apară imediat. 2. Nu este la spam comentariul tău, nu este nicăieri și îmi pare foarte rău, fiindcă știu ce comentarii scrii, ample, documentate și pline de spirit. Să dăm vina pe un accident tehnic, altfel nu-mi explic.

      Să ai zile frumoase, draga mea ! ♥

      Ștergere
  13. Chiar daca am ajuns aici dupa doi ani si-un pic m-am delectat cu imaginile! :)
    Mi-ar placea sa alatur colectiei de jucarii si o "vrajitoare". :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt din categoria vrăjitoarelor drăguțe! ☺

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !