2014-07-16

VIETĂȚI PRAGHEZE - Miercurea fără cuvinte

politia-calare
Întâi și-ntâi forțele de ordine ! :D

porumbei-praghezi
Porumbeii din Piața Orașului Vechi

ratoiul-de-pe-vltava
Pe Vltava, un rățoi vigilent face de pază...

ratusca-pragheza-adormita
... în timp ce rățușca lui încă doarme.

mierloiul-indragostit
Un mierloi, sigur îndrăgostit, căci tare mai cânta fără să bage în seamă pe nimeni !


maddie-teckelita
Maddie, o teckeliță în vârstă de 13 ani. ( Nu e loc în care să nu găsim măcar un teckel !)
*
Click pe fotografii pentru mărire !

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii și filme săptămânal, inițiat de Carmen.

Ai putea să mai vezi:

20 de comentarii:

  1. Frumoase necuvantatoare!
    O zi insorita s-aveti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred că astăzi mulţi participanţi am fost inspiraţi de vietăţile necuvântătoare, căci eu am tot văzut pe cele câteva bloguri pe care am ajuns. Toate pozele mi-au plăcut, toate vietăţile din diverse locuri. Răţoiul cu capul colorat este tare simpatic.
    O zi minunată, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E vară și ne bucurăm mai des de întâlnirea cu alte ființe decât oamenii ! :))

      Zi minunată și ție, Mihaela !

      Ștergere
  3. Prezente care ne incanta ochiul si ne bucura sufletul! Frumos ai surprins atmosfera unei zile normale... Daca nu am fi atat de grabiti, am observa cu siguranta ca frumuseti de acest gen ne insotesc la fiecare pas, trebuie doar sa deschidem ochii....
    Multumim Zina draga!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa e, Carmen. Și cum mie îmi place să privesc atent la toate, uite că le-am surprins. :)

      Cu drag, Carmen, Happy WW !

      Ștergere
  4. Frumoase fotografii,îmi plac mult porumbeii!
    O zi minunată îți doresc,Zina!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi plac, dar și mai mult îmi plac turturelele. Păcat că sunt atât de rare în București.

      Zi minunată și ție, dragă Elena !

      Ștergere
  5. O adevărată poveste în poze!:)
    O zi frumoasă, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O povestioară ! Poveștile mai mari despre Praga și alte orașe în care am călătorit sunt pe blogul Zinnaida.

      Zi frumoasă și ție, Maria ! ☺

      Ștergere
  6. Te invităm în vizită la noi pentru a servi o înhețată.
    Să ai parte de o MFC frumoasă și liniștită.

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos pasaretul! Si eu am parte de o groaza de porumbei, am si un pui pe balcon.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi sunt la putere vrăbiile și coțofenele !

      Ștergere
  8. O minunatie! sa tot stai sa casti gura :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Si lebede?! Lebede n-ai vazut pe Vltava?
    Numai bine, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum să nu ?! Uite, aici poți să le vezi și tu ! http://zinnaida2.wordpress.com/2013/11/12/turism-praga-5-m-rea-strahov/

      Numai bine, Vulpiță !

      Ștergere
  10. Imi place penajul ratustei! Desigur, imi plac toate aceste vietati fotografiate! :)
    Teckelul e plasat "strategic", sa le supravegheze? :) E tare dragalas catelul! Am "cunoscut" si eu un teckel... Ii spuneau "dopuleț" cand a fost pui si asa i-a ramas porecla... (numele nu i-l mai stiu) :)
    Zile fericite iti doresc, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ăla colorat frumos e băiatul, la păsări băieții sunt mai frumoși ca fetele, invers decât la oameni ! :))
      Teckelul era tare liniștit, cum nu sunt teckelii în mod obișnuit. Era bătrân și avea diabet... :( Suferp și ei, ca și noi, de fel de fel de boli.

      Zile fericite și ție, Diana !

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !