2014-08-27

AUTOBUZUL-AMFIBIE DE PE DUNĂRE - Miercurea fără cuvinte

Acum o săptămână, Vulpița călătoare a postat la Miercurea fără cuvinte niște fotografii cu autobuze - amfibie. http://vulpitacalatoare.blogspot.ro/2014/08/montreal-autocare-amfibie.html
Privindu-le, mi-am amintit că am imortalizat și eu un autobuz - amfibie la Budapesta. Iată-l !

budapesta-autobuz-amfibie (1)
Autobuz - amfibie (1)

budapesta-autobuz-amfibie-2
Autobuz - amfibie (2)
*
Click pe fotografii pentru mărire !
”Miercurea fără cuvinte” - serial de fotografii și filme săptămânal, inițiat de Carmen.
Ai putea să vezi și:


25 de comentarii:

  1. Ce fain! :) Daca nu scriai ca-i autobuz amfibie m-as fi gandit ca a ajuns accidental in apa... Ce le mai trece prin minte! si bine ca le trece, pentru amuzamentul turistilor, in special! :)
    Zile fericite iti doresc!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă tot le-au scos din uzul comun... Decât să zacă prin cimitirele de mașini, mai bine distracție ppentru turiști, nu ? ☺
      Numai bine !
      Happy WW, Diana !

      Ștergere
  2. Ce frumos! In 2007 n-am vazut, probabil ca le-au introdus mai recent.
    Ma bucur ca ti-am dat idei pentru MFC! :-)
    Multumesc pentru ca ai facut trimitere la postarea mea!
    Numai bine, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, Vulpiță, mi-a plăcut foarte mult postarea aceea, ca și multe eltele. Ai un blog frumos și interesant, merită să îl popularizez.

      Numai bine ! ☺

      Ștergere
  3. Atunci cand stii sa faci turismul atractiv, ai si multe beneficii!
    Frumoase imagini ;) Dunarea albastra, taiata de un autobuz galben.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, Carmen. Avem multe de învățat de la alții, noi, românii. Numai că noi distrugem, nu facem ceva nou. Acum câțiva ani, când am trecut peste apa Oltului la Slatina, era împânzită de vaporașe de toate mărimile. Anul ăsta nu mai erau decât două, ruginite, la mal, adică două epave...
      Numai bine ! ☺

      Ștergere
  4. vai ce-mi place! :)
    tare m-as plimba cu asa ceva :)
    happy ww, draga Zina! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu m-aș plimba, că doar l-am văzut, n-am mers cu el. Data viitoare sigur ne plimbăm și cu autobuzul-amfibie.

      Numai bine, Pandhora ! ☺

      Ștergere
  5. am fost convinsa ca l-a luat inundatia :)))
    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că sunt pregătiți pentru așa ceva și, chiar dacă ar fi inundații, n-ar ajunge să ia autobuzele de pe străzi !

      Numai bine, Maria ! ☺

      Ștergere
  6. Bună întâlnire la o nouă MFC !
    Să ai parte de o zi frumoasă și liniștită, demnă de un sfârșit de vară.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar ca fain! As incerca si eu o ... plimbare cu autobuzul! :)
    O zi minunata draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu aș încerca. Poate data viitoare, dacă vom mai ajunge la Budapesta.

      Numai bine, Ana ! ☺

      Ștergere
  9. L-am văzut şi eu pe cel de la Vulpita. Frumos şi cel pozat de dvs la Budapesta. Cine ştie, cu traficul din Bucureşti, poate vedem şi pe Dâmboviţa vreun... "hidro-troleibuz"! :-)
    O seară frumoasă, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea cred. Au făcut pragurile alea și nu cred că se poate naviga pe Dâmbovița. Poate doar pe distanțe foarte scurt, dar nu și-ar avea rostul.

      Numai bine, Alex ! ☺

      Ștergere
  10. Ar trebui preluata initiativa si in alte orase strabatute de rauri mari!
    Bravo lor!

    RăspundețiȘtergere
  11. Vaai, nu stiu daca m-as simti in siguranta in asa ceva, dar este o idee grozava!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, m-am gândit și eu la asta, dar știm să înotăm toată familia, așa că nu mi-aș face prea multe griji ! :))

      Numai bine ! ☺

      Ștergere
  12. foarte tare ideea asta! eu nu le-am mai intalnit si nu stiam ca exista... :)
    sa ai seara faina , Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O idee deșteaptă. Sunt valorificate autobuzele vechi, scoase de pe linii ș, în același timp, crește atractivitatea turistică.

      Numai bine, Geanina ! ☺

      Ștergere
  13. super tare! mi-ar placea teribil!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie ! Îmi pare rău că nu l-am văzut mai din timp, ci doar la sfârșitul scurtului sejur.

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !