2014-08-13

TECKEL (Prietenii știu de ce...) - Miercurea fără cuvinte

teckel-dachshund-doxie-1
Teckel/Dachshund/Doxie 1
teckel-2
Teckel 2

teckel-3
Teckel 3

teckel-4
Teckel 4

teckel-5
Teckel 5
*
Click pe fotografii pentru mărire !
”Miercurea fără cuvinte” - serial de fotografii și filme săptămânal, inițiat de Carmen.

Ai putea să mai vezi:

24 de comentarii:

  1. Multumesc!
    Tare dragute reprezentarile cu ei, zeii!
    Saru'mina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha ! Bine zis: zeii !

      Seară plăcută !

      Ștergere
  2. frumoasa alegere :)
    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate sunt frumoase, dar prima este de mare exceptie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mesajul ei este mai grăitor și mai înduioșător decât al celorlalte.

      Ștergere
  4. O zi bună îți doresc.
    Pe arșiță sunt bune plimbările la mare, numai că eu de data asta am dat peste niște îmblânzitori de șerpi. Mulțumesc pentru vizită.
    Să ai o MFC liniștită și frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Brr ! Să n-aud de șerpi, de păianjeni și de meduze !

      Seară plăcută !

      Ștergere
  5. Minunate si adevarate descrieri! In prima fotografie este o inteleapta, in a doua sunt niste smecheri pusi pe joaca (ce zambete pe fetele lor!), in a treia este Cola (dupa gabarit!), iar ultima, m-a dat gata!
    Multumiri, Zina, pupici si imbratisari tie si fetelor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știam eu la cine va avea efect total postarea asta ! ☺

      Cu drag, pupici și îmbrățișări și vouă ! ♥

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Da, ideea de maternitate, frumos transpusă artistic, deși e vorba doar de niște căței. :)

      Ștergere
  7. Sunt adorabili! In familia nasilor nostri de cununie, cresterea acestor caini este o traditie. Asa am putut sa-i cunosc si eu un pic si sa-mi dau seama cat de speciali sunt! Daca sunt fetite, sunt si mai docile si mai lipicioase.
    Numai bine, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat ! Fetele sunt cu adevărat speciale. Am avut și fată și băieți și am constatat diferența.

      Numai bine, Vulpiță ! ☺

      Ștergere
  8. Simpatici catelusii dar putin cam teritoriali!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Care nu sunt teritoriali ?...

      Zi ușoară !

      Ștergere
  9. Frumoase desene si foarte dragalasi catei! Sunt isteti foc! :)
    Zile fericite sa aveti!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Isteți, jucăuși, drăgăstoși, mîncăcioși, stricători etc.etc.etc. ! :))

      Happy WW, Diana !

      Ștergere
  10. Ha, un carnat nemtesc! Sunt simpatici foc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nu se poate să nu-ți cucerească inima ! :)

      Ștergere
  11. Ha, ha! Sunt atât de simpatici! Şi mereu îmi aduc aminte de "vajnicul" Patrocle din "Dumbrava minunată" - filmul şi povestea care mi-au încântat copilăria. Printre câinii din curtea părinţilor, am avut şi un "cârnăcior cu coadă" - pe Bob, care avea un bunic Teckel, iar el a căpătat toate trăsăturile genetice ale acestei rase. Era tare simpatic cu picioruşele lui scurte, dar era şi mare "cuibărar", căci degusta cu plăcere ouă proaspete!
    Numai bine, doamna Zina şi zile răcoroase! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mă mir de Bob, teckelii știu ce e bun ! :))

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. Of, dar mie ! Am avut doi, mama și fiul. Am crescut până la două luni trei rânduri de pui...

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !