2014-08-06

MASCOTE HABSBURGICE - Miercurea fără cuvinte

mascote-habsburgice
Eva din Budapesta, Mielușelul ceh și Botic vienezul
Mici suveniruri din călătoria prin capitalele habsburgice: Praga, Viena, Budapesta.
*
Click pe fotografii pentru mărire !
”Miercurea fără cuvinte” - serial de fotografii și filme săptămânal, inițiat de Carmen.
Ai putea să vezi și:

26 de comentarii:

  1. Papusa este foarte frumoasa! Imi place tare mult!
    pupici, zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi place, îmi amintește de copilărie ! ☺

      Zi frumoasă și ție, Minnie !

      Ștergere
  2. Sunt superbe, Zina! De Botic m-am indragostit irecuperabil! :-)
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Îmi plac mult mangustele (suricatele) și am fost încântată când l-am văzut pe botic în vitrina unei librării din Viena. Culmea ! Era singurul, dar l-am rugat mult pe vânzător (patron ?) și până la urmă l-a scos de acolo.

      Numai bine, Vulpiță !

      Ștergere
  3. Mieluşelul ceh e adorabil!
    Cred că m-a topi toată dacă l-aş primi în dar :)
    O zi minunată, draga mea!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mielușelul behăie tare frumos, ca un... mielușel ! Și eu îl iubesc și îl pun mereu să ”vorbească”.

      Zi minunată, Ana !

      Ștergere
  4. Şi mie tot păpuşa îmi place cel mai mult, desigur. Dar şi celelalte mascote sunt simpatice.
    Frumoasă călătorie ai avut, Zina! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, a fost o călătorie frumoasă, ca toate călătoriile noastre, fiindcă a fost bine plănuită și organizată, nu ne-am întins mai mult decât este plapuma puterilor noastre fizice și financiare și am căutat peste tot să vedem Frumosul.

      Ștergere
  5. Eva din Budapesta e faină :D .Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut multe Eve faine în Budapesta ! ☺

      Ștergere
  6. Păpușa este adorabilă,îmi place tare mult!
    Zi superbă îți doresc,Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte bine realizată, e foarte expresivă, iar costumul e lucrat cu mare minuțiozitate.

      Seară plăcută, Elena !

      Ștergere
  7. Ce frumoooooooos! Asa fac si eu :-) adum de peste tot ceva ce sa-miaminteasca de concediul pe care totcmai l-am savurat. Dragute mascote!
    O oita asemanatoare am si eu, din lemn imbracat in blanita autentica. Oaia mama are un pui ''normal''si unul... negru :-) :-) :-) Oita neagra
    O zi minunata sa ai, Zina draga! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Colecția de mascote rivalizează cu aceea de eșarfe. ☺ Îmi amintesc perfect că și tu ai una uriașă. Ne asemănăm în multe, noi două.

      Seară plăcută, dragă Carmen !

      Ștergere
  8. Păpușica, așa cum spune Minnie, e tare frumoasă....:) Minnie iar mi-a luat vorbele din gură!:)
    O zi frumoasă, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt mare amatoare de păpuși ci mai degrabă de animăluțe, dar asta e cu totul deosebită.

      Seară plăcută, Maria !

      Ștergere
  9. Papusile in costume traditionale sunt deosebite, am inceput si eu sa le colecionez.
    Foarte frumoase toate mascotele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr, păcat numai că sunt mult mai scumpe decât alte suveniruri ! ☺

      Ștergere
  10. Imi plac plusurile de numa'-numa'! Dar le tin ascunse! :))) Am si un mielusel - de pluș! :)
    Papusa e tare frumoasa, dar plușurile sunt preferatele.
    Zile fericite iti doresc! Multe calatorii minunate sa mai faceti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce le ții ascunse, dacă-ți plac ?

      Zile fericite și călătorii minunate și vouă, dragă Diana ! ♥

      Ștergere
    2. Pentru ca... mi s-a tot spus: la varsta asta nu mai tii plusuri in camera. Dar! Vei spune ca-s rea si egoista, dar acesta e motivul nedeclarat prea des: vin multi copii in casa la noi si care mai de care imi cere cate unul... Am dat multe plusuri... Am dat mai toate "jucarioarele" - colectia de masinute s-a terminat cel mai repede - dar plusurile chiar imi plac! :)) Nu ma indur sa le dau dar nici sa spun "nu" unui copil nu pot, pentru ca nu ma lasa inima... E urat din partea mea; asa-i? :(
      Multumesc.
      Noapte buna!

      Ștergere
    3. Nu ești rea și nu ești egoistă, nici nu e urât din partea ta. Trebuie să mai păstrăm și pentru sufletul nostru ceea ce ne place mult. Este motivul pentru care îmi țin cărțile încuiate cu cheia ! :)))))))))))))))))))))

      Ștergere
  11. ...uite o idee bună de împrumutat, deşi dacă aş căuta in casă nu aş găsi nicio jucărie în afară de cele pentru căţei..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alea sunt bașca ! :))))))))) Trebuie să avem și noi ceva numai pentru sufletul nostru, nu ?!

      Ștergere
  12. ce dragut! o am si eu pe Eva...nu pe cea din Budapesta! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, Eva ta e ceva special, o nepoțică e mai presus de orice mascotă ! Să-ți trăiască și să fie sănătoasă și veselă mereu !

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !