2014-08-20

NĂDEJDEA NATALITĂȚII - Miercurea fără cuvinte

nadejdea-natalitatii
Eh ! Poate o mai crește natalitatea !...
*

Click pe fotografie pentru mărire !

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal inițiat de Carmen.

Ai putea să mai vezi și:

30 de comentarii:

  1. Hahaha! :)) Sunt berze! Ma gandeam ca o fi un camp plantat cu țelină! :)
    Nici nu-mi mai aduc aminte de cand n-am mai vazut berze in realitate!
    In copilarie era un cuib de barza pe unul dintre stalpii de electricitate de langa bloc - cand au schimbat stalpul din lemn cu unul din aluminiu (cu multi ani in urma) au stricat, evident, si cuibul... Berzele n-au mai venit acolo...:(
    Zile fericite va doresc, cu drag!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu țelină ?! Hahaha ! Ia uite unde-ți merge mintea !

      Zi frumoasă și Happy WW, Diana ! ♥

      Ștergere
  2. Ce dragute sunt! Sa speram ca s-au adunat acolo pentru a hotari masuri benefice pentru natalitatea Romaniei! :-)
    Numai bine Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am impresia că ele sunt ultima speranță ! :D

      Numai bine, Vulpiță !

      Ștergere
  3. Daca mai taiem padurile si tufisurile, ajungem la extinctie in apartamentele astea cu peretii subtiri!
    Nici lanurile de "cucuruz" nu mai sunt ce erau odata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred că pereții ăia ar fi un obstacol, dacă ar exista dorința de a rezolva problema...

      Ștergere
  4. Duminica seara, pe A3, venind de la socrii spre Bucuresti, am vazut atat de multe berze cum n-am mai vazut niciodata. Era campul aproape alb.
    Si exact la asta m-am gandit: ce de-a posibili copii! :))
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vor scăpa berzele vreodată de asocierea asta ?! :D

      Ștergere
  5. O zi liniștită, bună și frumoasă să ai.

    RăspundețiȘtergere
  6. ha ha ha...ce mi-a placut :)))
    in acest caz sa asteptam, sa vedem ce aduc berzele calatoare :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, e doar folclor ! Berze au fost multe întotdeauna pe la noi, dar copii se nasc din ce în ce mai puțini.

      Ștergere
  7. ehe...ce frumoase sunt...
    au oprit sa-si traga sufletul apoi merg mai departe... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos surprins!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu m-am bucurat că am reușit !

      Zi bună și ție, Iulisa ! ☺

      Ștergere
  9. Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
    Felicitari !!! Cu deosebit respect!

    RăspundețiȘtergere
  10. In mod sigur ii loveste fericirea pe cei din localitatea apropiata! Am vazut si pe la noi stoluri mari pe camp, sunt impresionante!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu știu... Acum e (prea) ușor să scapi de fericirile astea...

      Ștergere
  11. Foarte frumos stau ele acolo, pe câmp. Odată am avut ocazia să văd un stol de berze, tocmai venind din ţările calde. Aşa frumoasă a fost aterizarea lor pe câmp, dar n-am avut camera la mine.
    Bine ar face să-şi reia "misiunea tradiţională" de furnizoare de bebeluşi! :D
    Numai bine, domna Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, măcar ideea s-o promoveze, că bebelușii știm noi cum vin ! :))

      Numai bine, Alex !

      Ștergere
  12. o imagine des intâlnita pe drumurile ce strabat câmpurile pe care combinele de secerare-treierare-balotare si-au facut treaba, acum la sfârsit de vara.
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Des întâlnită imaginea, dar tot ne place ! ☺ Mi-ar fi plăcut să punem un stâlp cu o roată, ca la țară, poate și-ar fi făcut cuib o pereche, dar deocamdată pe aici se lucrează cu utilaje mari și grele, zgomotoase, nu cred că le-ar place. Poate după ce se va termina de construit cartierul.

      Zi frumoasă și ție, dragă Carmen !

      Ștergere
  13. Din păcate și berzele sunt din ce în ce mai puține!? O zi plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Berze ar fi destule... Bunele intenții lipsesc.

      Zi frumoasă !

      Ștergere
  14. Ar creste, daca ar creste si cei de la Guvern alocatiile, salariile, etc.Frumoasa poza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ella, pe de o parte ai dreptate. Pe de altă parte, însă, îmi amintesc ce salarii aveau părinții din generația părinților mei. Și totuși, aproape fiecare cuplu avea doi-trei copii. Mai sunt și altele, în afară de venituri, comoditatea, egoismul etc. Fiecare își știe motivele, nu e o generalizare.

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !