2014-09-24

Băieți buni...

Miercurea fără cuvinte

baieti-buni
Băieți buni..., pe trotinete prin Budapesta
*
Click pe fotografie pentru mărire !

”Miercurea fără cuvinte” - serial de fotografii și filme săptămânal, inițiat de Carmen.
Din categoria ”Miercurea fără cuvinte”, ai mai putea să vezi:

26 de comentarii:

  1. Încă o dovadă că trotinetele sunt pentru toate vârstele! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aș zice că mai ales pentru adulți, fiindcă nu am mai văzut demult copii pe trotinete. ☺

      Ștergere
  2. "Criză" de benzină !
    Să ai o zi faină şi liniştită !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu știu... Mai degrabă un mod mai distractiv de a face mișcare.

      Zi frumoasă și ție, Liviu !

      Ștergere
  3. da, e un trend acum in ceea ce priveste acest mijloc haios de deplasare :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ar fi rău trendul dacă ar circula pe pistele pentru biciclete. Printre mașini încurcă și circulația și inspiră și gaze de eșapament, nu e ceva prea sănătos.

      Ștergere
  4. Când am văzut astfel de trotinete pentru prima oară, m-am gândit dacă ar fi potrivite şi pentru mine, că tare mi-au plăcut. Băieţii chiar par buni!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi potrivite într-un oraș curat și având peste tot piste de circulat astfel de mijloace de deplasare.

      Ștergere
  5. Un mijloc de locomotie ideal, pentru vizitarea unei metropole europene! Simpatica fotografia ta!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pare că au multă libertate de mișcare.

      Numai bine, Carmen ! ☺

      Ștergere
  6. Rar mai vezi asa ceva, cred ca au atras atentia tuturora.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În Budapesta erau destul de răspândite, localnicii sunt obișnuiți.

      Numai bine ! ☺

      Ștergere
  7. Este totuși un sport care mâncă ceva calorii, nu? Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că da, totuși îmi par puțin caraghioși, eu asociez trotinetele cu copilăria.

      Sănătate, Zolty ! ☺

      Ștergere
  8. Cred ca si in Bucuresti, este cel mai ecologoic,comod si simplu mijloc de transport. :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ecologic, ecologic, dar ce fum, ce praf și trânteală ar lua adepții acestui mijloc de transport ! :))

      Numai bine ! ☺

      Ștergere
  9. baietii mei sunt mari amatori de trotinete, cred ca s-ar bucura sa vada si adulti mergand cu bicicleta
    zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred că ar fi încântați că oamenii mari adoptă jucăriile copilăriei ! :))

      Zi frumoasă și ție, Maria ! ☺

      Ștergere
  10. sunt atat de buni incat sa imi imprumute si mie o trotineta!! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta nu știu, trebuie să ceri personal. Cred că farmecul tău i-ar face pe toți să-ți ofere trotinetele ! ;)

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. :)) Daa, duri și fioroși !

      Numai bine, Ana ! ☺

      Ștergere
  12. E o fita care nu e chiar ieftina. O trotineta pentru adulti costa undeva la 500 de lei. Nu-i putin, zic eu... Raman la mersul pe jos, e gratis.
    Zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord cu tine, astea sunt fițe ! Dar păreau că se simt bine cu fițele alea. ☺

      Zile frumoase și la voi !

      Ștergere
  13. Răspunsuri
    1. Adevărul este că a fost un mic spectacol ! ☺

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !