Prima pagina

2014-11-10

MÂNCARE DE MĂRAR

Rețete culinare pe înțeles.

Rețete cu carne de porc.

mancare-de-marar

4-5 legături de mărar mari (de primăvară) sau 8-10 legături de mărar mici (de toamnă), 1 kg carne de porc ( se poate și carne de pui), 1-2 cepe (în funcție de mărime), 1-2 roșii, 1 lingură cu pastă de tomate, 1 lingură cu făină, sare, piper, ulei de măsine.
  • Ceapa, roșiile și mărarul se spală, se curăță și se toacă mărunt. Carnea se opărește și se taie cuburi, nu prea mari. 
  • Se încinge uleiul și se rumenește ceapa câteva minute, apoi se adaugă bucățile de carne. Se rumenesc mai departe împreună, timp de 5-10 minute, apoi se adaugă o cană cu apă fierbinte și se acoperă cratița, lăsând să fiarbă timp de 30 de minute, înăbușit, pe foc mic. Din când în când se mai adaugă apă caldă.
  • Se adaugă apoi mărarul tocat și sarea, se fierbe 10-15 minute și se adaugă pasta de tomate amestecată cu făina și diluată cu apă rece, precum și roșiile tocate. Se mai fierbe 10-15 minute, se presară piperul, se acoperă și se ia de pe foc. Dacă nu a scăzut suficient, se dă pentru 10-15 minute la cuptor.

O bucătărie bună și un vin bun fac Raiul pe Pământ !

Ai putea să mai încerci:

12 comentarii:

  1. era mancarea preferata a bunicii mele si este si a mea, delicios preparat :)
    eu mai adaug o felie de lamaie, o las un minut si o scot...mmm, parfumul mararului, inegalabil! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atrăgător și cu lămâie, voi încerca !☺

      Ștergere
  2. La tine gasesc mereu cate o reteta interesanta. Tare-mi place mararul, asa ca o pun pe lista. Exact asa, dar cu lamaie, cum spune Pandhora, gatesc o mancarica din carne de porc cu praz si telina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaa, soțul meu e mare amator de mâncărica aia ! ☺

      Ștergere
  3. eu nu am incerct-o niciodata! nici nu am avut ocazia sa o gust! dar recunosc, mi-a starnit interesul...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încearcă, Geanina, garantez că e delicioasă ! ☺

      Ștergere
  4. Am auzit, dar n-am gatit niciodata, o sa incerc si eu, de curiozitate. Arata delicios!Pupici si o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arată cum zici, dar să vezi ce bună este ! Te rog să o încerci, neapărat !
      Săptămână frumoasă și ție, Ella ! ☺

      Ștergere
  5. Prima data cand am gatit m-a vrajit mirosul, acum nici nu apuc sa o asez in farfurie ca se si termina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, mă bucur mult că ți-a plăcut, Roxana ! Mai sunt pe aici rețete pe care merită să le încerci. Este bucătăria mamei și bunicii, cu rețete culinare numai bune să crească sănătos un pui de om ! ☺ Acum e mic, dar încearcă-le, ca să fii pregătită pentru vremea când va începe să mănânce de toate. Succes !

      Ștergere
  6. Nu am mancat decat odata, mi -a placut!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. E bună de tot și cred că o să-i placă și Evei, fiind o mâncare dulce și ușoară, mai ales dacă o faci cu pui în loc de carne de porc.

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !