2014-11-12

Un nou-venit


Miercurea fără cuvinte
un-nou-membru-al-familiei-din-gradina
Un nou membru al familiei din grădină
*
Click pe fotografie pentru mărire !
”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal inițiat de Carmen.
Din acest serial ai mai putea să vezi:

27 de comentarii:

  1. Recomfortante culori după atât de mult galben și arămiu :)
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este. Acum domină galbenul și arămiul, dar la noi în grădină încă mai există acest verde. Ilexul își va păstra frunzele verzi și boabele roșii toată iarna.
      Numai bine ! ☺

      Ștergere
  2. Să ştii că niciodată nu ţin minte cum se numeşte planta, dar mă topesc după bobiţele astea.
    Am cumpărat şi eu un firicel, cred că ar trebui să plantez la mama. Şi ştii care mai îmi place mult. Cea care arată ca mici lampioane chinezeşti, că nici aceea nu ştiu cum se numeşte.
    O zi minunată, dragă Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Planta asta este Ilex, iar cea cu lampioane Physalis. Și mie îmi plac mult amândouă.☺

      Ștergere
  3. ce combinatie frumoasa de culori si lumina...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Geanina, grădina noastră ne răsfață. ☺

      Ștergere
  4. sa ne mai pui o poza si dupa ce ninge, trebuie ca va fi superb atunci (nu ca acum n-ar fi)
    zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa voi face, Maria, promit ! ☺

      Zi frumoasă și ție !

      Ștergere
  5. Bună ziua !
    "Trandafirii în parc s-au uscat,
    Toamn-şi suflă brumle reci,
    Vântul cântă melodia lui"
    Să ai o MFC faină şi liniştită în care să poţi face tot ce-ţi doreşti !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, chiar am făcut ce am dorit ! ☺

      Numai bine !

      Ștergere
  6. Superbă combinația de culori,îmi place mult verdele!
    O zi minunată îți doresc,Zina!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un verde tare, strălucitor, asortat de minune cu roșul viu al bobițelor.

      Zi minunată și ție, dragă Elena !

      Ștergere
  7. Bătăios cu toamna este ilexul tău! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bătăios cu toamna și va fi și cu iarna ! ☺

      Ștergere
  8. Foarte frumos nou-venitul din gradina dvs cu multe frumuseti! Ce culori minunate!
    O zi buna, doamna Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate, nu mai am decât vreo două locuri libere și gata cu frumusețile ! ☺

      Zi bună și ție, Alex !

      Ștergere
  9. Super, am gasit si eu in gradina de la tara lampioane, cred ca vantul a adus semintele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo, ce frumos ! Și eu îmi doresc lampioane, o să caut la primăvară.

      Ștergere
  10. Felicitari pentru noul membru al gradinii ! O sa ai cu ce sa-ti bucuri privirile in iernile care vor veni !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc ! Sincer, la asta ne-am gândit și când am plantat ilexul și când am plantat tuiele, brazii, pinul. Grădina noastră e vie și în sezonul rece, în orice parte ai privi.

      Zi bună și frumoasă !

      Ștergere
  11. E un arbust decorativ frumos, care da culoare in gradina!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ella, va fi micul prinț al grădinii la iarnă !

      Numai bine ! ☺

      Ștergere
  12. Frumoasa tufa, am si eu una mai mica in gradina!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O să crească ea ! Putem și să le înmulțim, din câte am citit, prin marcotaj sau prin butași. Eu voi încerca la primăvară să prind niște butași.

      O zi frumoasă !

      Ștergere
  13. As fi vrut sa te felicit pentru noul venit, insa nu ma lasa invidia. Am o unghie ce mi se infige tot mai tare in gat la vederea culorilor din gradina ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vienela, sunt convinsă că glumești ! Chiar dacă nu ai grădină (încă), îți poți face una la fel de colorată chiar în casă. Numai de tine depinde. ☺

      Ștergere
  14. Frumoasa musafira permanenta a poposit la voi in gradina,mi-ar place si mie !De abia astept sa le vad !

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !