2015-01-21

Regina balului

Miercurea fără cuvinte

regina-balului
Regina balului, în rochie cu pulbere de diamante
*
Click pe fotografie pentru mărire !
”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal inițiat de Carmen.
Din acest serial ai mai putea să vezi:

32 de comentarii:

  1. superba asa invaluita in stralucire, e drept, si soarele are un merit acolo, dar regina e regina! :)
    incanntatoare imagine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Soarele a avut, în egală măsură, meritul că a despuiat regina de rochie, după câteva ore ! :)))

      Ștergere
  2. oooo..., da! la prezentarea splendorii! :)
    o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Din păcate, avantajele sunt mai puține decât dezavantajele. :)

      Ștergere
  4. Iarna este frumoasă și ...fotogenică! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Şi mie care-mi părea rău când îi vedeam goliţi, fără veşmântul înfrunzit!
    Dar mi-ai reamintit că şi iarna îi poate înfrumuseţa cu straie minunate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
    Felicitari !!! Cu deosebit respect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place așa de mult această fotografie. :)

      Ștergere
  7. Cred ca e frumoasa regina ta si fara rochia alba :) Mai ales daca cerul e albastru pe fundal :)
    O zi frumoasa, Zina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că este frumoasă, mai ales când are rochia verde de frunze !

      Seară placută !

      Ștergere
  8. frumos titlu - perfect unei astfel de fotografii!
    cat de mult imi doresc sa vad si eu în curte zapada... la noi însa a venit primavara!
    happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Măcar să fi venit de tot ! ☺
      Happy WW !

      Ștergere
  9. De neegalat regina balului,bine ca ai reusit s-o surprinzi in toata splendoarea !
    Totusi, cat mai mult soare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am reușit mulțumită jumătății mele, el a observat frumusețea și mi-a zis să o pozez. ☺

      Ștergere
  10. S-a terminat iarna. Imi place mult imaginea, e plina de puritate.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum ”s-a terminat iarna” ?! Știi sigur ? ☺

      Ștergere
  11. Cam necuviincios soarele asta! :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  12. O seară bună să ai !
    De la mine primeşti o noapte feeric luminată la marginea Cetăţii din Alba Iulia.

    RăspundețiȘtergere
  13. frumoasa regina si tot alaiul...:)
    la mine abia a venit iarna....:)
    azi a nins prima data...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că pe acolo iarna vine târziu și pleacă devreme comparativ cu meleagurile românești. Așa e ?

      Ștergere
  14. Pulbere de zahar! :) Si zaharul straluceste sub razele soarelui! Regina balului e o dulce! :)
    Mie-mi place iarna si imi place foaaaarte mult atunci cat sta cat e vremea ei: decembrie-februarie. :)
    Zile fericte iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, dacă știam, mă duceam să o mănânc ! ☺

      Zile fericite și ție, Diana !

      Ștergere
  15. Ce frumos impodobeste zapada !!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat, dar uite că a început să se topească...

      Ștergere
  16. Ce frumoase sunt aceste imagini hibernale, când toate sunt frumos înveşmântate în acest alb pur. Ce bine i-aţi zis: "Regina balului"!
    Să aveţi un weekend frumos, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh ! Toate trec... Acum, regina balului e plouată ca vai de ea. Zăpada s-a dus complet și nu vezi decât bălți de jur-împrejur...

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !