2015-02-18

Figaro își ia cafeaua !

Miercurea fără cuvinte

figaro-la-cafea
Figaro își ia cafeaua la fereastră !
*
Click pe fotografie pentru mărire !
”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal inițiat de Carmen.
Din acest serial, ai mai putea vedea:
Nevăzută de nimeni !
Kory și Bella - E timpul pentru joacă !
Vietăți pragheze

34 de comentarii:

  1. Mi se pare corect :D
    Figaro stie el ce stie :)
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi nu ?! Cum să pleci la treburi fără să-ți bei cafeluța ?! ☺

      Ștergere
  2. La fereastra cu pisici! :)
    Ce dragut e Figaro! In noptile cu pisicute "hot" isi exerseaza si el corzile vocale?! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte drăguț și are și o Suzană, dar pe ea nu am reușit să o surprind la fereastră.
      Cred că o cânta și el ca toți ceilalți, cine să-i știe. ☺
      Happy WW, Diana !

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Uite că nu știu. Ferestra, motanul și cafeaua sunt ale vecinilor ! ☺

      Ștergere
  4. asteapta sa se raceasca, desigur si probabil se intreaba daca are suficient lapte :))
    frumos e mustaciosul1 :* :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Animalutele stiu ele ce stiu :) Dupa o noapte de miorlait dupa Suzane cafeau e un bun aliat :)
    O saptamina minunata Zinaida!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite, vezi , la asta nu m-am gândit. Trebuie să se refacă, sărmanul !

      Săptămână minunată și ție, Taniușa !

      Ștergere
  6. Bună Zina!
    Figaro se respectă în fiecare dimineață!
    Este tare drăguț,am avut și eu unul asemănător în copilărie!
    O zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate pisicuțele sunt drăguțe, ca și cățeii. ☺

      Ștergere
  7. hahaha...trebuie sa se trezeasca si el, nu?
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  8. Figaro este tare tare frumos! Si ceasca de cafea Tommy... simpatica faza surprinsa!
    happy ww, Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am și eu câteodată noroc să observ câte ceva nostim, dar pentru scena asta responsabil e soțul meu. El a văzut și m-a chemat repede cu aparatul de fotografiat.

      Happy WW, Carmen !

      Ștergere
  9. Eu cred că stă de pază :D .Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, e un pisic de pază de toată încrederea !

      Ștergere
  10. Un Figaro nu am, tot mai sper să stau la casă în viaţa aceasta, dar am o cană aproape identică cu cea din fotografie!
    Şi am şi fereastră, hihi!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpă Mihaela, deci ai 50 % ! Vine și cealaltă jumătate, ai să vezi ! ☺

      Ștergere
  11. Minunat roscovanul !Dar cred ca inca n-a baut toata cafeaua,deoarece pare cam somnoros si nu zburdalnic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe ! Face pe somnorosul, asta e mutrița lui. ☺

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. Da, cred că e strănepotu' lu' Motanu' încălțat ! ☺

      Ștergere
  13. Bună seara şi bună întâlmire la carnavalul lui CARMEN !
    Să ai o noapte liniştită şi odihnitoare.

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte aratos roscovanul, transmite-i ca-l invit la noi, la o cafea!
    Voi admira mereu neamul pisicesc, chiar daca la rasfatat este o tigancusa latratoare. Au fost si doua pisici, candva, dar cine stie? Poate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleu, ce-ar mai fi pe capul Colei ! Cum se are cu pisicile ? La noi, Kory scârțâie după ele, cred că s-ar împrieteni, dar Bella să nu le vadă !

      Ștergere
  15. Ce simpatic, Motănilă! Îşi bea şi el, liniştit, cafeluţa de dimineaţă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  16. Simpatic, nimic de zis, dar aflu de la ”mama” lui că îl bate mereu un motan ți îmi pare foarte rău ! :(

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !