2015-07-15

Vegetație în Grecia (1)

Miercurea fără cuvinte

Grecia mai-iunie 2015
vegetatie-in -grecia-salonic
Vegetație în Grecia. La Salonic...
vegetatie-in-grecia-manastirea-kato-xenia
... și la mănăstirea Kato Xenia

Va urma

*

Click pe fotografie pentru mărire !
”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal patronat de Carmen.
Ai putea să mai vezi:

26 de comentarii:

  1. vegetația este extrem de abundenta si toate florile în Grecia par altoite :)
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lumină din belșug, căldură, aer mereu umed... Cum să nu pară altoite ?! ☺
      Happy WW !

      Ștergere
  2. O vegetaţie frumoasă, specific meditaraneeană. Şi aerul are un alt iz decât la noi. Cu atâta mare de jur împrejur...
    Frumoase poze. Numai bine şi zile minunate, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un aer minunat, atât de sănătos...

      Mai am o mulțime de poze de acolo, o să le pun rând pe rând.

      Zile senine, Alex ! ☺

      Ștergere
  3. Cu Xena in minte am citit "manastirea Kato Xena" :) dar inainte sa scape gandurile m-am lamurit. :)
    Frumos oras (si) Salonic.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺ Am să povestesc în curând despre această mănăstire.
      Mă întreb despre ce oraș din Grecia s-ar putea spune că nu este frumos... Nu cred că există vreunul.

      Happy WW, Diana !

      Ștergere
  4. Frumoase poze! Aranjamentul cu floricele roz imi place mult!
    Astept urmarea!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vine, vine ! ☺

      Seară plăcută, Suzana !

      Ștergere
  5. mi-a placut Salonicul...iata si Salonicul inflorit, ce incantare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar o încântare, dragă Pandhora ! ☺

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Mda, în aer se simte vacanța, așa e ! ☺

      Ștergere
  7. N-am fost niciodată în Grecia, mă tentează să-mi planific un concediu pe acolo. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Flaviana, de ce nu ? N-ar fi cu mult mai decât un concediu pe litoralul nostru, dar calitatea ar fi mai bună, de la calitatea serviciilor și a mâncării, la culoarea apei și mirosul aerului !

      Seară plăcută !

      Ștergere
  8. M-as duce si eu sa-mi improspatez amintirile sin aceasta tara. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, de ce nu ? Grecia e o țară în care poți reveni de oricâte ori, e fermecătoare de fiecare dată. ☺

      Ștergere
  9. Incerc sa respir o data cu tine,pentru a simti aerul straveziu si curat,briza marii, si mai ales, acea lumina speciala, care este numai in Grecia ! Contrastul intre cladirile,in general albe,sau in tonuri deschise, si albastrurile si verzuiul marii, se simte si este seducator....
    Astept sa ma mai plimbi,draga Zina !

    RăspundețiȘtergere
  10. Florile , o încantare sa le întâlnești. ..oriunde, oricând. ..;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat, dar unde sunt atât de multe și atât de frumos dezvoltate, parcă sunt și mai frumoase.

      Ștergere
  11. Doar pentru mare si tot merita...

    RăspundețiȘtergere
  12. nu am ajuns inca in Grecia, ador tara asta, cel putin asa cred!
    am citit Legendele Olimpului, copil fiind, cel 10 ori cred!
    plus ca bucataria greceasca este una dein preferatele mele!

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !