2015-08-12

Vegetație în Grecia (4)

Miercurea fără cuvinte

Grecia, mai-iunie 2015
vegetatie-in-grecia-aghia-marina-insula-aegina-1
La Aghia Marina, pe insula Aegina (1)
vegetatie-in-grecia-aghia-marina-insula-aegina-2
Aghia Marina, pe insula Aegina (2)

*

Click pe fotografii pentru mărire !
”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal inițiat de Carmen.

22 de comentarii:

  1. Frumuseţi de pe insulelegreceşti. Locuri minunate şi atât de tihnite.
    Happy Ww, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum pe cinsitite, cum să le mai ardă de muncă?! :))

      Ștergere
    2. Hă, hă! Chiar aşa. Eu mă gândeam că, pe o insuliţă mică din Grecia ar fi frumos de stat... la pensie. Linişte, mare, soare, peşte/pescuit, pisici, flori, ouzo. Sănătate să fie! Deh, mă gândesc şi eu.
      Să aveţi o zi minunată! :-)

      Ștergere
    3. Nici nouă nu ne-ar displăcea, dar e greu să te strămuți la anișorii ăia...

      Ștergere
  2. Ce frumos! Lamaile par uriase.
    Imaginea cu florile rosii pe fundalul casei este chiar deosebita!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a plăcut mult acea imagine, Suzana.
      Happy WW!

      Ștergere
  3. Bună dimineaţa !
    Un mic mecanic te invită la o plimbare cu trenul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună dimineața!
      Vin acum, că-mi place să merg cu trenul!

      Ștergere
  4. vesele, proaspete, colorate imagini...Grecia e atat de luminoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imagini care sper să le inducă o stare de bine tuturor celor care le privesc! ☺

      Ștergere
  5. Ce frumos! Am avut și noi un lămâi în ghiveci, pe vremuri, și ce mult îmi plăcea mirosul florilor și mă bucuram când lega rod. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am avut si l-am dat, cand m-am mutat, cuiva care nu a avut conditii pentru el... Acum imi doresc foarte mult unul și sper că voi reuși să-l am până la urmă.

      Ștergere
  6. Lamaiul si bouganvillea le-am identificat, dar celelalte cine stie ce or mai fi. De la capitolul vegetatiei din Grecia, memorabila mi-a mai ramas imaginea leandrilor mari si incarcati de flori, strajuind soselele ce serpuiau pe malul marii, printre stanci pietroase sau cu cate un smoc de iarba, pe alocuri.
    O zi minunata, draga Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, aș spune că este pomul reprezentativ pentru Grecia, după măslin.

      Zi minunată și ție, Mihaela! ☺

      Ștergere
  7. Imi vorbea acum ceva timp un aic de o calatorie in Grecia de unde zicea ca s-a intors cu un portbagaj de lamai :)
    Cred ca le vindea celor care beau doar apa plata cu lamaie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un portbagaj de lamai?! Ce idee!
      Mă îndoiesc că aceia care beau apă plată cu lămâie cumpără de la portbagaj. :))

      Ștergere
  8. Frumoasă vegetație, dar și frumoasă căsuță albă! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Adevărat, Narcisa! Așa sunt, pe acolo, toate căsuțele, oricât de mici ar fi ele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Casuta alba e... delicioasa! :) Iar copacul acela tare interesant (a se citi ciudat) s-a dezvoltat!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat, e drăgălașă căsuța, de asta i-am și făcut poză.

      Zi frumoasă, Diana!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !