2015-09-29

FICĂȚEI DE PUI CU KAIZER

Rețete culinare pe înțeles

Rețete cu pui 


Un fel de mâncare delicios, rapid și ușor de făcut. Fără garnitură și salată, poate reprezenta un aperitiv cald deosebit de bine venit la o masă festivă.

5-6 ficăței de persoană și tot atâtea felii subțiri de kaizer, sare și piper, cimbru, vin, ulei.
  • Se aprinde cuptorul, pentru a fi bine încins când introducem ficățeii.
  • Se unge o tavă cu puțin ulei.
  • Fiecare ficățel se înfășoară bine într-o feliuță de kaizer, care se fixează cu o scobitoare. 
  • Se așează ficățeii în tavă și se stropesc cu puțin vin. Se presară cimbrul, sarea și piperul măcinat.
  • Se dă tava la cuptor pentru 20-30 de minute.
  • Se servesc cu garnitură de pireu de cartofi, salată verde și un pahar cu vin sau bere.

O bucătărie bună și un vin bun fac Raiul pe Pământ !

Ai putea să mai încerci și alte rețete cu pui:

9 comentarii:

  1. Nu i-am mancat astfel niciodata si sunt fana ficatei, doar eu. :) De multe ori ii mananc cand iesim in oras.
    Happy WW!
    xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, sunt atât de buni făcuți așa... Ai vazut ca uneori sunt cam uscați, înecăcioși. Ei, preparați așa, înfășurați în felii de kaizer, alunecă pe gât, nu alta! ☺

      Ștergere
  2. asa nu am incercat, o sa retin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încearcă, încearcă! Merită, să știi! ☺

      Ștergere
  3. Trebuie sa fie super-gustosi !Eu ii prepar,de regula,in voc,cu o picatura de ulei de masline si catava feliute subtiri de ceapa rosie,si putin piper ;pe foc mic,avand capac, sunt deliciosi !
    Facem duminica si cu putin vinut si inveliti in kaizer !
    Zile mai insorite,iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încearcă! Sunt sigură că o să vă placă la toți. ☺

      Zi frumoasă, Natalia!

      Ștergere
  4. Iaca, chiar am ficatei in congelator, sunt sigura ca ies mai buni asa, se fac mai moi, de la feliile de kaizer! Iar multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, așa e, devin mai moi și alunecă mai ușor pe gât! :))

      Cu drag, Mihaela!

      Ștergere
    2. Mulțumesc și eu pentru vizită!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !