2015-11-23

MERLUCIU CU ROȘII LA CUPTOR

Rețete culinare pe înțeles

Rețete cu pește

merluciu-cu-rosii-la-cuptor-in-farfurie

4-5 pesti, 2 cutii mici de roșii în bulion, 1 pahar cu vin alb, 1/2 linguriță praf de chili, 1/2 linguriță boia de ardei dulce, 1/2 lămâie, sare, piper, 3-4 fire de pătrunjel verde
  • Se aleg frunzele de pătrunjel și se toacă mărunt. Roșiile se separă de bulion, se taie cubulețe, apoi se așează pe fundul unei tăvi împreună cu jumătate din bulion. Se adaugă praful de chili, boiaua de ardei dulce, sarea, piperul măcinat, pătrunjelul verde.
  • Peștele decapitat și curățat se așează peste roșii și se stropește cu vinul. Se toarnă apoi restul din bulionul în care au fost roșiile. 
merluciu-cu-rosii-pregatit-pentru-cuptor
  • Se acoperă tava cu folie de aluminiu și se dă la cuptorul încins în prealabil. Se coace la foc potrivit, 15-20 de minute.
merluciu-cu-rosii-scos-din-cuptor
  • Se servește decorat cu felii de lămâie și pătrunjel verde.

O bucătărie bună și un vin bun fac Raiul pe Pământ !

Ai putea să mai încerci și alte rețete cu pește:

12 comentarii:

  1. Ma gandeam la un timp mai mare pentru preparare.O sa incerc si eu ,mi se pare simplu.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Timpul depinde și de cuptor, știi tu!
      E foarte simplu, iar rezultatul e tare gustos.

      Numai bine, dragă Floare!

      Ștergere
  2. cred ca nu am mancat merluciu de foarte mult timp, de pe vremea cand gaseam numai merluciu congelat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum se găsește și congelat și proaspăt. E tare bun și, mai ales, nu are oase!

      Ștergere
  3. Noroc cu bunica am mancat si noi peste in weekend. Savuros!
    Saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi că ți-a plăcut?! De asta e bine să preluăm tradiții de la bunici. ☺

      Săptămână frumoasă și ție, Mihaela!

      Ștergere
  4. Arata foarte apetisant,iar modul de preparare este foarte simplu !!!Am facut si eu,sambata trecuta o savuroasa plachie,care a disparut....ca vantul si ca gandul !
    Asa ca iti multumesc pentru reteta,draga Zina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, Natalia! Să-i faci lui Chilly-Willy rețeta asta, iese ceva f.f. gustos, cu muncă minimă.
      Zi frumoasă!

      Ștergere
  5. Nici eu nu am mai mancat merluciu nici nu mai stiu de cand. O reteta foarte buna acum, in post. Multumesc. Zina, draga mea, mai vreau sa iti transmit sanatate maxima si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Bună și ușor de făcut.

      Mulțumesc pentru urare! Sănătate și ție și numai bine, dragă Mihaela!

      Ștergere
  6. Ce reţetă apetisantă! Nu prea mă omor cu merluciul, mi se pare prea fad. Dar ideea cu sosul de roşii sigur face minuni!
    Zilele acestea avem şi noi program de peşte. Am cumpărat nişte macrou - preferatul meu. La cât este de bun peştele, ar trebui să ne orientăm mult mai des spre acest minunat aliment.
    Sărut mâna pentru reţetă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că rețeta asta se poate aplica și la macrou. Eu aș încerca.

      Numai bine, Alex!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !