2016-01-13

APERITIV CU ȘUNCĂ

Rețete culinare pe înțeles.

Aperitive - Gustări.

Rețete pentru cardiaci și hipertensivi.

aperitiv-cu-sunca-si-verdeata

După ce facem maioneză, ne întrebăm adesea ce să facem cu albușurile rămase. Iată o posibilitate.
Pentru o persoană: 2 felii șuncă de Praga, 2 albușuri crude, 1 lingură cu făină, puțin sifon sau apă minerală, 1 lingură ulei de măsline, câteva fire de pătrunjel sau de mărar, 2-3 linguri cu suc de roșii.
  • Se taie șunca în pătrățele.
  • Se bate spumă albușul.
  • Se desface făina cu puțin sifon.
  • Se toacă mărunt verdeața.
  • Se mixează albușul cu făina, rezultând un aluat gros, ca pentru clătite.
  • Se unge tigaia cu ulei, se încinge și se coc clătitele, presărând rapid șunca și verdeața.
  • Înainte de a fi servite, clătitele se stropesc cu suc de roșii.

O bucătărie bună și un vin bun fac Raiul pe Pământ !


Ai putea să mai încerci:

10 comentarii:

  1. Sunteti creativa in bucatarie, interesanta ideea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, dar nu îmi aparține în totalitate! M-am inspirat și eu, aducând modificările dictate de necesități...

      Ștergere
  2. Bravo,Zina !Postarea ta vine exact la timp,pentru ca maine fac maioneza pentru
    o salata de cruditati !Deci ma aleg si cu un pranz !
    Zile senine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că am postat rețeta la momentul oportun! ☺

      Te pup!

      Ștergere
  3. Minunata ideea. Esti extraordinar de inventiva!
    Noapte buna si un sfarsit de saptamana plin de activitati frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O idee ce poate fi preluatăde oricine!

      Weekend plăcut!

      Ștergere
  4. Imi place ! Oare cu ce ar merge sunca asta inlocuita ...adica zic asa : daca totusi am in casa un piept de pui si-l fierb ...ar merge, sau resturi de carnita de pe oasele de vita ?! Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convinsă că merg și pieptul de pui, și carnea de vită. Poate să adaugi și ceva condimente.
      Mulțumesc pentru vizită, Gabriela! ☺

      Ștergere
  5. noi nu consumam sunca, dar din albusuri fac omlete cu resturi din frigider (rest de friptura, sau branza, sau legume) sau un chec/cupcakes.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur, se pot face numeroase variante având la bază albușul. Depinde, cum spui, de c avem prin frigider și de imaginația noastră. Și de dispoziție! ☺

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !