2016-01-20

De treci codrii...

Miercurea fără cuvinte.


„De treci codrii de aramă, de departe vezi albind/ Ș-auzi mândra glăsuire a pădurii de argint...” 

Da, dar pădurea nu-i pădure și nici de argint nu e. Mai degrabă e de gheață!☺ Iar noi, când e ger, stăm frumușel în casă, nu în codru!
fetele-in-casa-la-caldurica

*

Click pe fotografii pentru mărire !

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal găzduit  de Călin Hera.

Ai putea să mai vezi:

44 de comentarii:

  1. Si nu se duc ei sa se joace prin zapada si sa topaie un pic?
    Happy WW, draga Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba, da, dar în scurtăvreme se înghesuie la ușă, că le îngheață lăbuțele!

      Happy WW și zi frumoasă! ☺

      Ștergere
  2. E frumos şi afară, dacă priveşti pe fereastră din casă de la căldurică :)) Sunt de acord cu ei ;)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noroc cu soarele, că mai îndulcește impresia lăsată de gerul năpraznic. Dimineață, la 07:30, erau - 20 grade Celsius...

      Happy WW, Izabela! ☺

      Ștergere
  3. Iarna e prezenta peste tot in online, asa observ. :D Ma bucura lucrul acesta! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă ne copleșește în offline, e firesc să se regăsească și aici!

      Happy WW!

      Ștergere
  4. O zi bună să ai !

    Pe la mine zâpadă aproape că nu-i. Mă limitez doar cu ce am.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De mirare! Cum, la voi nu e zăpadă?!

      Zi frumoasă!

      Ștergere
  5. Ce bine le merge, nici nu le pasă că e ger. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba le pasă! Să vezi cum se calcă pe picioare, care să intre prima în casă! :))

      Happy WW, Flaviana! ☺

      Ștergere
  6. o scurta plimbare si relaxare! :)
    Happy WW, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur dacă ți-a plăcut! ☺

      Happy WW!

      Ștergere
  7. Mie copacii chiar asa imi par, de argint. Culmea este ca eu mie imi place cum arata afara, chiar daca sunt cumplit de friguroasa!
    Happy WW, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi place, dar numai când privesc din casă, de la căldură! :))

      Happy WW, Mihaela!

      Ștergere
  8. Pauzele lungi si dese fac ca de frig sa nu-ti pese! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cât de frig este zilele astea, ar trebui să fie toată lumea într-o pauză lungă de tot...

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Este, dar trece și ăsta. Acu-acu vin căldurile să ne topească...

      Multă sănătate și ție, Zolty!

      Ștergere
  10. Îi înțeleg perfect :) !!!
    Frumoasă e zăpada dar de ce trebuie să fie așa de rece :D ?!
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar ca pare o padure de argint,iar "catelusii" sunt tare draguti.

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoasa iarna,chiar cu ger.Nu te trezesti cu prietenii prin bucatarie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar intra, dar nu le permitem. Există niște limite, totuși... ☺

      Ștergere
  13. Deci avem de a face cu un câine căruia nu-i place zăpada? Sau doar face o pauză, la căldurică, după vreo oră de zbenguială?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem de-a face cu doi! :)) În general, le place să se joace prin zăpadă, dar nu la temperaturile din zilele astea.

      Ștergere
  14. Ce versuri frumoase (sunt printre preferatele mele din Eminescu :D). Si ce imagine pe masura;)).
    Cat despre blanosi - si al meu iese, vrea in zapada... si apoi ingheata. Daca ies prin spate il aduc in brate pentru ca pe strada au dat cu sare si alte cele si ingheata si mi-e sa nu patim accidente (incepe instantaneu sa schioapete). Dar e al meu si mi-e drag, cu toate cele 15 kg din dotare :D.
    Happy WW!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut și noi o teckeliță care înțepenea pe loc când îi înghețau lăbuțele. Ridica pe rând câte una, dar nu mergea, aștepta până când o luam în brațe. Și nouă ne sunt tare dragi copiii ăștia blănoși. ☺

      Zi frumoasă!

      Ștergere
  15. Sunt căței recunoscători; au constientizat că sunt favorizați.
    Să aveți bucurii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu știu dacă or fi conștientizat... Dar nici nu contează!

      Numai bine!

      Ștergere
  16. Adevarat,si ieri si astazi a fost foarte frumos,un peisaj de poveste,copacii
    imbracati de sarbatoare,cerul de un albastru''infinit'',si minunate versuri iti
    vin in gand...dar esti in casa calda,la fereastra !
    Le inteleg perfect pe fetite :ieri,spre seara a trebuit sa merg la farmacie (!),sa-mi iau reteta,si apoi am navalit in casa !
    Draga Zina,macar zile senine sa avem !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, totul se vede frumos de la căldură...

      Zile senine să fie! ☺

      Ștergere
  17. Mi se pare normal pe așa ger să stea în casă:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi nu se spune: ”E un frig să nu dai niciun câine afară din casă”?! ☺

      Ștergere
  18. Răspunsuri
    1. Firește! oricât de cald ar fi în coteț, nu e la fel ca în casă! ☺

      Ștergere
  19. Ai surprins frumos cățelul în zăpadă,a doua poză îmi place mult!
    O zi plăcută și căldură în suflet îți doresc,Zina!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În a doua poză se vede bine cine sunt stăpânii casei ! :))
      Numai bine, Elena!

      Ștergere
  20. sa stii ca am fost in vara in padurea de argint! pe bune...langa Targul Neamt!

    RăspundețiȘtergere
  21. He, he! Ce poate fi mai bun decât un locșor cald și mâncărică bună, după câteva ture vesele prin zăpadă?Și câinii se bucură, la fel ca și copiii, atunci când aleargă prin zăpadă.
    Numai bine vă doresc și o nouă săptămână cât mai frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  22. Chiar și noi, cei mari, nu?!

    Săptămână frumoasă, Alex! ☺

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !