2016-01-22

Leapșă pe blog: The Travel Tag

Călătorii.

Impresii de călătorie.

barcelona-parcul-la-ciutadella
Barcelona. Parcul La Ciutadella

Pe pragul dintre ani, Mihaela Pojogu și-a provocat prietenii din blogosferă cu trei lepșe. Am ales una dintre ele, The Travel Tag, care mi-a fost mai aproape de inimă în momentul alegerii.

1. Unde ai zburat prima dată cu avionul?
La Paris.
paris-imagine-din-turnul-eiffel
Paris. Imagine din Turnul Eiffel
2. Numește trei lucruri esențiale pentru tine atunci când călătorești.
Haine ușoare, călduroase ori răcoroase, în funcție de vreme; încălțăminte ușoară; aparatul foto.

3. Cu cine ai vrea să călătorești?
Cu soțul meu și cu fiul nostru, ne simțim foarte bine când explorăm sau revedem împreună locuri frumoase.

4. Ce loc din avion preferi: geam, culoar, mijloc?
Nu la mijloc !

5. Cum "pierzi timpul" atunci când călătorești?

Privesc pe geam, conversez sau încerc să ațipesc.

6. Numește câteva țări prin care ai călătorit.
Grecia, Franța, Spania, Italia, Austria, Ungaria, Cehia. Și Bulgaria, doar în tranzit.

7. Care dintre acestea a fost preferata ta?
Greu de spus. Mi-au plăcut toate și aș fi nedreaptă să nominalizez doar una.

8. Cu ce mijloc de transport îți place să călătorești?
Pentru rapiditate, cu avionul; pentru confort și libertate de mișcare, cu automobilul.

9. Numește un loc în care ai vrea să te întorci, din locurile deja vizitate?
Din nou zic că ar fi nedrept să numesc numai unul. Un top 3 ar arăta așa: Barcelona, Paris, Aegina.
grecia-portul-aegina
Grecia. Portul Aegina
10. Exista un loc in care nu ai mai vrea sa te intorci?
Nu m-aș mai întoarce vreodată la hotelul în care am stat la Roma. Cazarea propriu-zisă a fost bună, dar distanța față de gara Termini și mâncarea au fost îngrozitoare. (Chiar următorul articol la pagina ”Călătorii” va fi despre aceasta)

11. Ai ceva pățanii interesante din categoria "M-am pierdut!"?
Niciuna. Nu ne pierdem ușor!

12. Unde ai călători special pentru mâncare?
Nu pot spune că m-a atras mâncarea în vreun loc mai mult decât în altele.

13. Care este următoarea ta destinație?
Poate Portugalia, poate Israel (aș vrea să văd locurile sfinte), poate o revenire la Barcelona sau în Grecia. Vom vedea...

14. Cum îți place să îți structurezi călătoria?
Iau un ghid, aleg obiective vizitabile în timpul alocat, apoi culeg informații despre ele din ghiduri și de pe internet. Fac un program detaliat, pe zile, cu adrese, mijloace de transport, ore, prețuri, etc.etc.

15. Pe cine provoci?
Mi-ar plăcea să răspundă la provocare Kadia, Mirela, Vulpița călătoare, XZazuza, dar și oricare alt vizitator al blogului căruia îi place să călătorească.

~~~~~~~~

Urmează ”Roma (1). Cazare prin agenția Omnia Turism”

Articolul este înscris în seria ”Reflexii” de la SoriN.

21 de comentarii:

  1. Multumesc pentru invitatie Zina dar din pacate nu sunt amatoare de astfel de jocuri, ca participanta vreau sa spun, insa citesc cu placere ceea ce scriu altii.

    Ca experienta interesanta pentru amatorii de calatorii as recomanda destinatii precum Finlanda sau tarile baltice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu condiția ca acei amatori să nu fie niște friguroși ca mine! :))

      Mă bucur că m-ai vizitat! ♥

      Ștergere
  2. Ai un dar aparte de a exprima esentialul! Prima imagine este foarte spectaculoasa.
    Un weekend minunat, draga Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un dar strașnic amendat de profa de română din liceu. Tezele mele erau mereu împodobite cu inscripția ”Prea concis!” :))

      Weekend minunat și ție, Suzana dragă!

      Ștergere
  3. Interesanta leapsa la care ai raspuns,mai ales ca ai multe de povestit,de ilustrat,de comentat...Lipseste din enunturile formulate de Mihaela,"oleaca" de haz,cred eu !Sigur,din raspunsurile tale,draga Zina,se obtine o panorama clara a excursionistului bine organizat,informat si perseverent,bun de urmat ca exemplu !Si uite asa ajungi model !
    Zile frumoase,sa ai !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am intenționat să ajung model. Aș spune că, prin lepșele astea, învățăm unii de la alții ceea ce ni se potrivește.

      Weekend plăcut!

      Ștergere
    2. Enunturile nu sunt formulate de catre mine, asa am preluat si eu leapsa. :)

      Ștergere
  4. Prefer să stau la geam atunci când călătoresc cu avionul, ca să pot admira peisajul. Urăsc să călătoresc noaptea cu avionul dar, din păcate, multe dintre cursele WizzAir pleacă seara. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...Când nu e înnorat! Atunci nu mai contează dacă e zi sau noapte! :))

      Ștergere
  5. Frumoasă descriere!Pozele sunt superbe!
    Îți doresc un weekend cât mai frumos,dragă Zina!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare bine că ți-au plăcut, Elena!

      Duminică frumoasă!

      Ștergere
  6. la Barcelona chiar imi doresc sa ajung, de mult timp, poate reusesc...ma multumesc cu Roma peste 2 saptamani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaa, călătorie plăcută! Aștept impresii și multe fotografii!

      Ștergere
  7. Daca nu sunt bine organizata consider ca pierd timpul acolo in loc sa stiu precis incotro sa ma indrept. :)
    Am mai aflat ceva azi, de Aegina nu mai auzisem niciodata, dar imediat am facut conexiunile cu marea si compania aeriana, cu care de altfel am si zburat prima data.
    Am citit cu drag raspunsurile.

    O zi, o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nici mie nu-mi place "turismul la întâmplare”! ☺
      Mă bucur că ți-am adus o noutate, merită să încerci.

      Săptămână bună, dragă Mihaela!

      Ștergere
  8. Imi place mult leapsa si mi-ar placea sa o preiau si eu :)
    Ador sa calatoresc! Uite ca avem in comun primul raspuns.. si eu tot la paris am zburat pentru prima data, la varsta de 16 ani.
    O saptamana frumoasa! Multumesc de vizita, eu mai revin pe aici cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evelyn, și de ce nu o preiei? ☺ Hai, scrie și celelalte răspunsuri!

      Săptămână frumoasă și ție! Te aștept cu drag!

      Ștergere
  9. Faine poze! E tare frumoasa imaginea din Paris.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am făcut-o cu destule emoții, cu mâinile și aparatul foto scoase printre gratiile care înconjoară terasa din vârful turnului. Dar a meritat!

      Ștergere
  10. oo, la Israel si eu visez! dar mi se pare f. scump, asa ca raman la batrana Europa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era cât pe-aci să înfrunt și scumpetea... Noroc că mi-a dat prin cap să mă uit ce temperaturi vor fi în perioada în care ar fi trebuit să plec... 39-40°C! Nici gând să călătoresc pe o asemenea căldură, nu suport. Să mai vedem... Altădată, poate.

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !