2016-03-30

CHIFTELUȚE - APERITIV DIN CARNE ȘI CARTOFI

Rețete culinare pe înțeles.

Aperitive - Gustări.

Rețete pentru cardiaci și hipertensivi.

chiftelute-dietetice

250 g carne de pui (1/2 piept mare de pui), 1 ou, 1 cartof mediu, 1 ceapă mică, mărar și pătrunjel verde, 2-3 căței de usturoi, ulei, sare și piper.
  • După ce se curăță, ceapa se dă prin răzătoarea mică, usturoiul se zdrobește ca pentru mujdei.
  • Verdeața se toacă mărunt.
  • Se fierbe cartoful, se curăță, se zdrobește cu furculița și se amestecă cu carnea tocată. Se adaugă verdeața, ceapa și usturoiul. Dacă nu e nimeni la regim drastic, se adaugă gălbenușul, puțină sare și piper.

chiftelute-dietetice-componente

  • Se încinge uleiul (sau tigaia de Teflon dacă le frigem fără ulei). Se dă apoi focul la mediu. Se ia compoziție cu lingurița cu coadă lungă (de cafea) și se pune în ulei , aplatizând ușor și nivelând marginile fiecărei chifteluțe. Chifteluțele se prăjesc bine pe o parte, apoi pe cealaltă.
chiftelute-dietetice-la-prajit

  • Se servesc alături de salate - de roșii, de salată verde, de sfeclă etc.

O bucătărie bună și un vin bun fac Raiul pe Pământ !

Ai putea să mai încerci și alte rețete de aperitive - gustări (chiar dacă nu toate sunt speciale pentru cardiaci!):

8 comentarii:

  1. Eu pun de obicei in loc de cartof un morcov maruntit bine.
    Asa am invatat reteta din familie.
    Dar voi incerca si in felul tau!
    O zi frumoasa si inspirata de miercuri! Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar eu voi încerca în felul tău! Mulțumesc!

      Seară plăcută, Suzana!

      Ștergere
  2. Fooaarte bunuta reteta,eu pun morcovi in loc de cartofi(la cererea unor telespectatori !)E delicioasa,mai ales consumata calda !
    Soare,frumos,liniste !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, voi încerca și cu morcovi.

      Seară plăcută, Natalia!

      Ștergere
  3. Bună dimineața, Zina! Am luat rețeta și chiar o voi face pentru dragii mei, alături de o salată mare și bună, din foi de salată verde, ridichi, usturoi și ceapă verde, ca primăvara! O zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, dragă Mirela! Firește, salata trebuie să fie prezentă neapărat!

      Seară plăcută!

      Ștergere
  4. Mmmm! Chifteluțele sunt mereu delicioase, în orice combinație! Când simt mireasma lor irezistibilă, mi se lungește nasul de poftă! :-)
    O zi frumoasă, doamna Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine zis ”mireasma”. E păcat să zici”miros” la chifteluțe! ☺

      Seară plăcută, Alex!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !