2016-03-16

MERE UMPLUTE CU BRÂNZĂ DULCE DE VACI

Rețete culinare pe înțeles.

Deserturi.

Rețete pentru cardiaci și hipertensivi.

mere-umplute-cu-branza-de-vaci-finalizate

2 kg mere, 400 g brânză dulce de vaci, 1 cubuleț unt (25 g), 2 linguri cu zahăr, 1/2 lămâie, un vârf de linguriță scorțișoară, un plic cu zahăr vanilat; opțional - o ceșcuță cu stafide

ingrediente-pentru-mere-umplute-cu-branza-de-vaci

  • Dacă se pun și stafide, se pun la înmuiat cu o oră înainte în apă fierbinte.
  • Merele, bine spălate,  se scobesc. 
  • Lămâia se rade prin răzătoarea mică.
  • Brânza de vaci se mixează cu untul, zahărul, scorțișoara, coaja de lămâie și vanilia. 
  • Se umplu merele cu compoziția și deasupra fiecăruia se pun câteva stafide. 
mere-umplute-cu-branza-de-vaci-gata-de-pus-la-cuptor

  • Se unge tava cu ulei și se presară puțin zahăr, se pun merele și se dau la cuptor, la foc potrivit, pentru 20-30 minute.
mere-umplute-cu-branza-de-vaci-scoase-din-cuptor

O bucătărie bună și un vin bun fac raiul pe Pământ!

Ai putea să mai încerci:

16 comentarii:

  1. Suna teribil de delicios! Retetele tale sunt foooarte atragatoare!
    Daca nu o voi incerca, probabil ca voi pierde foarte mult!
    Multumesc, draga Zina, pentru acest moment... aromat cu scortisoara!
    O zi mult inspirata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce să pierzi?! Încearcă rețeta și vei avea numai de câștigat!

      Zi frumoasă, Suzana! ☺

      Ștergere
  2. As tot manca mere din astea !

    Am o mare rugaminte. Poti sa intri pe blogul meu si sa-mi spui daca functioneaza ? Da-mi te rog raspunsul pe mail daca se poate.
    In cazul in care sunt probleme de accesare te-as ruga sa-mi spui pe scurt despre ce e vorba.

    Multe multumiri ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am intrat și funcționează. Ți-am și scris ceva. Nu știu ce se întâmplă cu blogul meu, însă... E a treia oară în decurs de vreo zece zile în care îmi dispar răspunsurile la comentarii.

      Ștergere
  3. Ai, ce ingenios! Eu mai fac dovleac placintar umplut cu branza de vaci si miere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că e minunat pentru cei cărora le place dovleacul, cum este soțul meu! ☺

      Ștergere
  4. N-aş amesteca merele cu brînza.
    Eventual cum făceam cîndva, coceam merele în cuptor, iar în mijlocul lor puneam zahăr.
    O minunăţie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încearcă măcar o dată și așa! Vei avea o surpriză plăcută! ☺

      Ștergere
  5. Iata inca o reteta buuuna,cu branza de vaci si stafide,cum le place "barbatilor" mei !Multumesc !
    Astazi am facut din nou cartofi umpluti,si nu ne-am lasat pana nu i-am terminat pe toti,vreo opt,dar mici !
    Zile cu soare,draga Zina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că rețetele mele au ... ecou! ☺

      Zile frumoase, dragă Natalia!

      Ștergere
  6. Săru'mîna!
    Am zis şi eu ceva, ieri, da văd că...nu văd pe aici.
    Oi fi scris la alt articol?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai scris la alt articol, ci ”Houston, avem o problemă!” Nu știu ce se întâmplă, de vreo zece zile îmi dispar răspunsurile pe care le public aici. Acum au dispărut la ultimele 5 comentarii, deci și al tău. Sper ca acesta de față să reziste! ☺

      Ștergere
  7. Sărut mâna și pentru această delicioasă rețetă, doamna Zina! Negreșit o s-o încercăm.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigură că o să vă placă mult, mai ales Sarei!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !