2016-08-24

PIZZA RAPIDĂ

Rețete culinare pe înțeles.

Aperitive - gustări

pizza-rapida-1

4-6 ouă, 6 linguri cu făină, 3 linguri cu ulei, cârnăciori sau kaizer, brânză, măsline, ciuperci, 1 cutie cu roșii în bulion, sare, piper, busuioc.



pizza-rapida-2

  • Se dau roșiile prin blender, se topește un cubuleț de unt într-un ibric pentru sos, apoi se adaugă roșiile, sare, piper și busuioc. Se fierbe 10 minute după ce a dat în clocot, pe foc mic și cu vasul acoperit.
  • În timp ce sosul fierbe, se taie în bucăți mici mezelul, ciupercile și măslinele.
  • Se rade brânza prin răzătoarea mare.
  • Se separă gălbenușurile de albușuri și se bat albușurile spumă, apoi se adaugă gălbenușurile, câte unul, făina și uleiul.
  • Se unge vasul pentru copt cu ulei sau cu unt, se toarnă compoziția și se presară deasupra mezelul, măslinele, ciupercile și brânza.
pizza-rapida-3

pizza-rapida-4

  • Se coace la cuptor 15-20 minute, se scoate, se toarnă sosul și se acoperă.
pizza-rapida-5

  • La acest fel de mâncare se cere neapărat un pahar cu bere sau cu vin!

O bucătărie bună și un vin bun fac raiul pe Pământ!

Ai putea să mai încerci:
Mini-pizza
Cornuri umplute

10 comentarii:

  1. Cred ca vinul e cea mai buna optiune la o pizza. Eu una m-am lecuit sa o combin cu bere ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de aceeași părere! ☺

      Ștergere
    2. Rosu, rose sau alb ?

      Ștergere
    3. Eu prefer roșu, dar nu e obligatoriu. ☺

      Ștergere
  2. Ce reteta surprinzatoare! Asa mi se pare. Ma refeream la blatul pizzei.
    E de incercat! :) La vin subscriu si eu...
    Multumesc de reteta, draga Zina si o zi superba de miercuri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Surprinzătoare, dar foarte gustoasă! Încearcă, te rog!

      Seară plăcută!

      Ștergere
  3. Grozava reteta,simpla si ...de efect !Eu prefer vinul rosu sec,la
    pizza !Mai ramane sa o fac,zilele astea !
    Multumesc pentru reteta !

    RăspundețiȘtergere
  4. Sărut mâna pentru rețetă, doamna Zina! neapărat o vom încerca, căci pare mult mai rapidă decât rețetele clasice. Iar dacă ne mai spuneți că este și delicioasă, mmmmm! deja salivez.
    Numai bine vă doresc! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merită să fie încercată, Alex!

      Numai bine!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !