2016-09-14

Altă invazie!

Miercurea fără cuvinte.

Fotografii.

invazie-de-grauri-1

De data asta, de grauri! Avem și noi migranții noștri...


invazie-de-grauri-2

invazie-de-grauri-3

invazie-de-grauri-4

invazie-de-grauri-5

invazie-de-grauri-6

*

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii găzduit de Călin Hera.

26 de comentarii:

  1. Șștia da migranți! Vin cu miile și pustiesc totul prin grădini și prin vii. Acum câțiva ani, părinții mei aveau o vie superbă la boltă, în curte și era plină de ciorchini frumoși și delicioși. Într-o după-amiază, a venit un stol de grauri și au jefuit toți strugurii în câteva minute! Nu i-am putut alunga decât cu câteva petarde, rămase de la Anul nou. Apoi am pus câteva moriști de vânt prin curte, de care „năvălitorii” s-au speriat. Sunt tare stricători și gălăgioși. Vă doresc să reușiți să scăpați de ei.
    Numai bine și zile frumoase, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sinceră să fiu, pe noi nu ne deranjează. Nu avem fructe în grădină și ne distrează larma pe care o fac.

      Zile frumoase și ție, Alex!

      Ștergere
  2. Iai-iai-ai! :) Mare zarva trebuie sa fie acolo, si din cate am inteles sunt daunatori :( pentru pomii fructiferi, in special, si pentru struguri...
    Acesta o fi "culoarul lor de zbor" spre sud. :)
    Fie sa plece cat mai repede! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu prea vreau să plece... Știu că după aia vine toamna de-adevăratelea...

      Happy WW, Diana! ☺

      Ștergere
  3. Ce sfat au pe firele de electricitate! Mi-i imaginez acolo, punand la cale noile zboruri!
    Happy WW, draga Zina!
    O zi de miercuri linistita si fara atacatori...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, și sunt vorbăreți din cale-afară. Mie îmi plac foarte mult. ☺

      Happy WW, Suzana! ☺

      Ștergere
  4. Frumos ai surprins acest moment,fotografiile sunt superbe!
    O zi de miercuri cât mai plăcută îți doresc,Zina!
    Îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Elena! Te îmbrățișez și eu!

      Ștergere
  5. Telefonul e supravegheat bine! Happy WW! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce faini sunt în poze! Ce enervanți, dacă-s mulți, în realitate.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt enervanți, fiindcă ciripesc fumos. Și nu ciripesc toți deodată!

      Seară plăcută!

      Ștergere
  7. Frumos ai surprins pasarile!
    Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dac-ai ști de câte ori am încercat până când am reușit... ☺

      Seară plăcută, Iulisa!

      Ștergere
  8. Probabil ca au simtit ca esti profesoara de biologie si s-au autoinvitat pe post de material didactic :)

    RăspundețiȘtergere
  9. DA,acesti migranti sunt simpatici,vorbareti,dar nu trebuie sa le facem scoli,sa invete romaneste,nici vice-versa !
    Grozav i-ai surprins in poze !
    Atunci iti doresc sa nu plece din "adaposturi" !
    Toamna lunga si frumoasa sa avem !

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt niste biete pasarele,dar unite rad totul in calea lor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Inca mai e concert? Faina poza cu ei insirati. ;))

    RăspundețiȘtergere
  12. deja ma doare capul doar cand ii vad acolo cocotati si aliniati :)) te compatimesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie să mă compătimești, îmi sunt simpatici! Mai ales în comparație cu gândăceii...

      Ștergere
  13. Si mie imi plac, dar pana acum i-am vazut doar de departe zburand peste campie. Anul asta inca nu, dar in curand ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că au traseul chiar peste casa noastră. În fiecare an îi vedem în grădină și pe cablurile din stradă, în dreptul curții.

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !