2016-09-21

Pupăza din... grădină

Miercurea fără cuvinte.

Fotografii.

pupaza-din-gradina-1


Nu sunt ele, pozele, prea reușite, dar am vrut să fiu sigură că reușesc să prind pupăza! I-am făcut fotografii prin geam, apoi am deschis ușa terasei. În clipa în care am mișcat clanța, a și dispărut!

pupaza-din-gradina-2

pupaza-din-gradina-3

pupaza-din-gradina-4

*

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii găzduit de Călin Hera.

30 de comentarii:

  1. Cred ca vizita te-a surprins.E pozata chiar motata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce faina-i! :)
    E aproape sigur: sunteti pe "culoarul de zbor" al migratoarelor, ceea ce mi se pare interesant - in sensul ca s-ar putea sa vezi (si sa fotografiezi) ai alte zburatoare.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este. Au trecut deasupra noastră și rațe sălbatice, și berze, dar de fiecare dată nu am ajuns să iau la timp aparatul foto. :(

      Happy WW!

      Ștergere
  3. Nu stiu sa fi vazut o pupaza, asa mai de aproape. Vad ca pe la voi apar tot felul de inaripate! Aveti de ce sa va amuzati...:)
    Happy WW, draga Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vietățile fac parte din farmecul acestei case. ☺

      Happy WW, dragă Suzana!

      Ștergere
  4. Cred ca n-am vazut pana acum pupaza in libertate. E foarte decorata/decorativa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut norocul să văd una și în zbor, cu creasta desfăcută. E chiar spectaculoasă!

      Ștergere
  5. Ce frumos ai surprins pupăza,în realitate nu am mai văzu-o de când eram copil!
    (și au trecut mulți ani de atunci)Mulțumesc mult Zina!
    O zi de toamnă cât mai frumoasă îți doresc!
    Îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu plăcere, Elena!

      Zi frumoasă și ție, draga mea! ☺

      Ștergere
  6. Ce noroc sa ai astfel de vizitatori ...Tare frumoasa motata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Norocul și-l mai face și omul! ☺ Am transformat grădina într-un adevărat crâng care atrage multe vietăți.

      Ștergere
  7. Vazut-am prima data o pupaza la tara la bunica, fix in drum, apoi in zona Magura Odobesti cateva. Tare fain e sa-ti vina tocmai in gradina!
    Seara frumoasa, Zina!

    RăspundețiȘtergere
  8. Exact asa am procedat eu cu luna. Cand am pozat-o prin plasa... problema la mine era insa alta - riscam musafiri nepoftiti daca deschideam "usa". :D
    Ma bucur mult ca am putut sa vad si eu musafirul din gradina :D.
    Happy WW!!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai că a venit frigul și se potolesc și musafirii nepoftiți! ☺

      Zi frumoasă, Rux!

      Ștergere
  9. Au poposit și la mine doua în vara asta(sau sa fi fost doar una,ca am văzut în zile diferite?!) dar pana m-am dus după aparat,a zburat.Acum tot privesc niște vrăbiuțe și pițigoi care ciorovăiesc prin vie și prin mar.S-or pregăti de iarna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate se pregătesc de iarnă, a venit frigul ăsta și le-a zăpăcit...

      Ștergere
  10. Ce frumos,pupaza din tei,inamorata de curtea voastra,bogata in atatia
    copaci si copacei,tufe si flori,ca se cred si pasarile in crang !
    Multumesc pentru poze,au iesit foarte bine,tinand cont cat de efemera era imaginea !
    Zile frumoase si musafiri pe masura !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zău că au ieșit bine, ținând cont de împrejurări! ☺

      Zile frumoase și ție, Natalia!

      Ștergere
  11. Dacă nu ar fi fost locul liniștit nu ar fi venit ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nici eu n-am vazut in natura asa aproape o asemenea pasare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din acest motiv m-am bucurat și eu, a fost un moment rar.

      Ștergere
  13. ai fost pe faza!
    frumoasa motata! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eii! Ce plăcere! Nu-mi vine să cred. Ai reluat activitatea blogosferică? Vin acum să văd!

      Ștergere
  14. Răspunsuri
    1. Și mie mi se pare minunat, deși văd ce slabă calitate au fotografiile. Totuși, sunt bucuroasă că am reușit să le fac.

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !