2016-09-07

SALATĂ FRANȚUZEASCĂ

Rețete culinare pe înțeles.

Aperitive. Salate.

salata-frantuzeasca-2


100 g brânză, 250 g mazăre conservată în borcan, 3-4 morcovi fierți, 3 ouă fierte, 150 g smântână, ulei, 2-3 castraveciori murați sau alte murături, sare, piper, pătrunjel verde

salata-frantuzeasca-2

  • Se taie două dintre ouă, morcovii și murăturile în bucățele. Al treilea ou se taie felii.
  • Se scurge bine mazărea și se spală cu apă rece.
  • Se rade brânza prin răzătoarea mare.
  • Se toacă mărunt pătrunjelul. Se împarte în două.
  • Se amestecă toate componentele, mai puțin jumătate din pătrunjel și oul feliat.
  • Se decorează deasupra cu feliile de ou și pătrunjelul rămas.
Se poate servi ca aperitiv, ca felul I sau ca și cină.

O bucătărie bună și un vin bun fac Raiul pe Pământ !

Ai putea să mai încerci și:

12 comentarii:

  1. Inca o reteta cu care ma cuceresti, gatesti diversificat, as gusta cu mare pofta!
    Zi frumoasa, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încerc să gătesc gustos și sănătos. Mă bucur că apreciezi aceste rețete și sper să le și încerci! ☺

      Seară plăcută, Mihaela!

      Ștergere
  2. Faina reteta! Si se face extrem de repede. Ma gandeam ca s-ar potrivi si o conserva cu salata mexicana, ce are o gramada de legume, combinata cu restul ingredientelor!
    Zile frumoase si pline de descoperiri, draga Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, s-ar potrivi mixul mexican, mai ales că te-ar scuti de fiertul morcovilor. Am să încerc și eu data viitoare.

      Seară plăcută, Suzana! ☺

      Ștergere
  3. Foarte bunuta !Am facut ceva asemanator duminica trecuta,spre aprecierea baietilor !
    Un placut sfarsit de saptamana,draga Zina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, bunuță și se face ușor!

      Weekend plăcut!

      Ștergere
  4. Faină rețetă. Legume multe, arome deosebite, mâncare sănătoasă.
    Sărut mâna, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar face parte dintre mâncărurile sănătoase! Mai ales dacă înlocuiești smântâna cu iaurt...

      Ștergere
  5. Arată super și cred că este și gustoasă după aspect,nu am făcut nicodată cu verdeață,brânză și smântână!O voi încerca și eu,mulțumesc!
    Un weekend frumos și plin de bucurii îți doresc,Zina!
    Îmbrățișez cu drag și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încearcă, Elena! Poțo să înlocuiești smântâna cu iaurt ca să fie și mai light!

      Weekend frumos!

      Ștergere
  6. Arata delicios! Imi aminteste de salata de boeuf, care imi place foarte mult :) Mi se pare o mancare buna de facut ca aperitiv, de sarbatori poate.. nu? Mi-o notez, multumesc de idee!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu plăcere! E bună în orice împrejurare, festivă sau comună, la masa de prânz sau de seară...

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !