2017-01-11

Semne bune anul are...

Miercurea fără cuvinte.

Fotografii.


boboteaza-2017-1

Chiar i-am spus bărbatului meu ”Ia-mă de mână să nu mă-mpiedic prin troiene!” ☺

boboteaza-2017-2

boboteaza-2017-3

boboteaza-2017-4

boboteaza-2017-5

10-ianuarie-2017

noaptea-de-11-ianuarie-2017-1

noaptea de 11 ianuarie 2017 (2)

*

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii găzduit de Călin Hera.

36 de comentarii:

  1. Foarte faine fotografiile... si ce de zapadaaaa...☺
    Trebuie sa recunosc ca îmi place tare mult zapada... dar doar in fotografii sau pe partia de schii! ☺
    Iti doresc o zi frumoasa Zinaida draga!❤ه° ·.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ella, cam pe-acolo îmi place și mie! :))

      Zi cât mai bună!

      Ștergere
  2. Imi place haina de iarna pe care a ales-o gradina voastra. :)
    Ceva mi se pare foarte interesant iarna, cand peisajul e alb. Aceasta "culoare" neutra diferentiaza net anumite scene. De exemplu, daca pe fondul alb al unui parc, iarna, vad un om sarman pare ca e accentuata saracia, pare ca se simte tremurul lui de frig - temeperatura aerului pare ca scade, brusc, cu cel puţin un grad; cand pe acelasi fond sunt doi indragostiti tinandu-se de mână temperatura pare ca ar creste cel puţin un grad; cand pe acelasi fond alb sunt copii se simte raceala aerului dar si un val de caldura care strabate trupul (poate sufletul). :) In celelalte anotimpuri n-as reusi sa fac o "distinctie" atat de clara. :) Mdeh! :)) Melancolie de iarna, de an abia inceput! :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, ai scris vreodată literatură beletristică? Poate ar trebui să încerci, dacă nu ai încercat până acum!

      Happy WW!

      Ștergere
  3. Iarna pare chiar prietenoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pare, dar nu este, cel puțin zilele astea...

      Ștergere
  4. Cât de frumos ai surprins iarna în fotografii!
    O zi minunată îți doresc,dragă Zina!
    Îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai frumoasă în fotografii decât în realitate! ☺

      Zi frumoasă și ție, Elena!

      Ștergere
  5. Și ninsoarea încă este la start... :)

    PS Pescarul si-a încurcat guta în ceva sub gheata și s-a chinuit sa si-o repare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să sperăm, totuși, că nu va dura prea mult...

      Ștergere
  6. Minunate fotografii! Are și iarna farmecul ei extraordinar, chiar dacă frigul nu prea ne place.Pentru cei mici... este raiul jocurilor și năzdrăvăniilor!
    Numai bine și zile frumoase, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr, pentru copii, iarna este un rai!

      Zile frumoase și vouă, Alex!

      Ștergere
  7. Ce troiene! Si ce braduti frumosi. La multi ani si un An Nou 2017 mai bun din toate punctele de vedere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulți ani! Să sperăm că va fi mai bun!

      Ștergere
  8. Frumos spectacolul iernii! Ne bucură, ca şi pe copii, când nu ne face probleme.
    Superbe fotografii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe copii îi bucură oricând, nu știu ei de probleme, slavă Domnului!
      Mă bucur că îți plac fotografiile, eu încă nu mă pot obișnui cu formatul lor, diferit față de cel al ”device”-ului anterior.

      Ștergere
  9. Da, foarte frig și la noi. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt convins că, odată ce te-a luat de mână, totul a fost OK :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Iarna adevarata...peisaje minunate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, ai dreptate! E iarnă adevărată și ar trebui să ne bucurăm, își are și ea rosturile ei.

      Ștergere
  12. Ma bucur ca va tineti de mana chiar si prin troiene. Va doresc timpuri frumoase si de trait si de povestit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei bine, experiența m-a învățat că timpurile frumoase de trăit și povestit și le face omul...

      Ștergere
  13. Si totusi e frumos iarna,in curtea ta troienita,cu copaci ca de poveste,facand cativa pasi,de mana cu alesul tau !
    Frumoase poze,mai ales in acest contrast,alb-negru;nu inteleg ce ai
    de reprosat formatului?Perfectionist-o,Zina draga !
    Mi-au placut si "melancoliile" Dianei !Asa e,privim,nu vedem !Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e frumos!
      Pozele... Cele înalte îmi par prea înguste, cele late îmi par prea turtite. Până mă obișnuiesc...

      Pupici!

      Ștergere
  14. Pai cu zapezile astea poti face un exercitiu de imaginatie si sa-ti zici ca locuiesti in Finlanda ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-aș face un asemenea exercițiu, fiindcă nu aș putea locui într- țară nordică. Aș prefera una mediteraneană. ☺

      Ștergere
  15. Cred ca cel mai bine mi-ar fi de la 15 grade in sus. Iarna sa o vad doar in fotografii si la tv... In fotografiile tale e tare frumoasa! Fetele ce spun de asa nameti si asa frig?
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoasă și rece, ca multe frumuseți! :))
      Fetele zic numai de bine, că au ajuns la statut de copii: stau în casă și ies numai pentru diverse nevoi și pentru, joacă!
      Te pup și eu, draga mea ! ♥

      Ștergere
  16. O minune de gradina de iarna ! Imaculata !

    RăspundețiȘtergere
  17. Am avut ger si zapada destula. Urmeaza alta repriza saptamana viitoare. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ”De-o fi una, de-o fi alta... Ce e scris şi pentru noi,
      Bucuroşi le-om duce toate...”
      Tot e Ziua Eminescu mâine! ☺

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !