2017-09-06

Cartea Junglei

Miercurea fără cuvinte.

Distractive.


cartea-junglei


Mi-am propus ca, în noul sezon de ”Miercurea fără cuvinte”, să vă aduc cu mici videoclipuri măcar zâmbetul pe buze, dacă nu un râs sănătos care să vă facă să uitați un pic de greutățile cotidiene. Sper să reușesc. Alte mici filme vor aduce informații inedite și utile ori informații uimitoare de la noi și din lumea largă. Azi, rubrica ”Distractive”!


Sursa video
Clic pe micul chenar din colțul din dreapta jos, pentru o imagine mai mare!

*

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii găzduit de Călin Hera.

20 de comentarii:

  1. Hahahahaha! Ha-haaaaa! :))))))
    Ziiiinaaaa! Am râs cu lacrimi (si cu sonor la max!!! - râsul, nu clipul!), la aproape ora trei dimineata! :))) Adevarata relaxare psihica! :) Excelent video! :) Multumesc!
    Happy WW! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Lui David ii place mult de Baghera, asta inainte sa ii spun ca si mie tot de pantera imi place.

    RăspundețiȘtergere
  3. Între timp s-a lansat și un film cu același titlul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, l-am văzut. Sincer, tot desenul animat mi-a plăcut mai mult. Lăsând la o parte faptul că aici era vorba despre altceva, dacă ai deschis videoclipul...

      Ștergere
  4. Un desen animat minunat, doldora de secvențe memorabile.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păcat că nu te-ai uitat aici, la videoclipul ăsta! Ai pierdut o distracție pe cinste!

      Happy WW!

      Ștergere
  5. Chiar m-am distrat copios! Multumesc, draga Zina, pentru idee! :)

    Happy WW! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suzana, mă bucur că te-ai uitat la el! Bărbații au fost mai grăbiți și nu știu ce au pierdut! :))

      Happy WW!

      Ștergere
  6. Superb filmulețul,am râs cu lacrimi,nu știeam că este pe muzică populară!
    Mulțumesc pentru porția de râs!
    Îți doresc o toamnă fericită și plină de bucurii,dragă Zina!
    Îmbrățișez cu drag și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, Elena! Mulțumesc pentru urări și ție la fel!

      Ștergere
  7. Ha, ha! Mă așteptam să reascult minunatul cântec din superbul film de desene animate. Când colo, pe imaginile binecunoscute, a răsunat o veselă horă moldovenească. O idee plină de umor.
    Felicitări pentru idee. Aștept să văd ce urmează săptămâna viitoare.
    Numai bine, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-a distrat atât de mult videoclipul ăsta încât am vrut neapărat să îl vedeți și voi. Cine nu s-a uitat la el nu știe ce a pierdut. :))
      Numai bine, Alex!

      Ștergere
  8. Ce bine se sincronizează Baloo cu ...textul! Parcă-i moldovean! ;) :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Chiar așa! Trebuie să-i cercetăm arborele genealogic!

      Ștergere
  9. Hornet Natalia08 septembrie, 2017

    Irezistibil !!!Asa pi moldovinesti,e de tot hazul !Cred ca barbatii au fost cam cu nasul pe sus,
    nu s-au coborat la copilarii !Buna idee ai avut,draga Zina,Bagheera parca e Miss M.,din 007,iar
    ceilalti...sunt de tot rasul !
    O toamna bogata in ...zambete !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ne-ajute Dumnezeu să zâmbim mai mult! Mă bucur mult că ți-a plăcut, dragă Natalia!

      Ștergere
  10. M-am amuzat teribil, drăgălaş tare filmuleţul! Abia aştept să le văd şi pe celelalte!
    Zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mare succes, deci! Nu toate vor fi ”de râs”, dar sper că vor fi totuși plăcute prin ineditul lor.

      Zi frumoasă și ție, dragă Potecuță!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !